דף הבית » הכי מדובר » שיח פרחים סגולים צהוב כתום פירות

שיח פרחים סגולים צהוב כתום פירות

שיח פרחים סגולים צהוב כתום פירות

מהם פירות סגולים שיח צהוב כתום?

שיח פרחים סגולים פירות כתומים צהובים יכולים להיות מראה מרהיב בכל גינה. הפירות הייחודיים הללו הם שילוב של שני צבעים, צהוב וכתום, ומיוצרים על ידי שיחים המעוטרים בפרחים סגולים יפהפיים. הפירות האלה לא רק מדהימים מבחינה ויזואלית, אלא שהם גם טעימים ומזינים, מה שהופך אותם לתוספת נהדרת לכל גינה.

אילו זנים של פרחים סגולים שיח צהוב כתום פירות זמינים?

ישנם מספר זנים של פרחים סגולים של שיח פירות כתומים צהובים זמינים, כל אחד עם הטעם והמרקם הייחודיים שלו. כמה מהזנים הפופולריים ביותר כוללים:

  • מִשׁמֵשׁ
  • נקטרינה
  • אפרסק
  • שזיף
  • דובדבן

הפירות האלה כולם עשירים בסיבים ובוויטמינים, והם מקור מצוין לנוגדי חמצון. הם גם דלים בקלוריות ובשומן, מה שהופך אותם לתוספת בריאה לכל דיאטה.

איך לגדל שיח פרחים סגולים צהוב כתום פירות

גידול שיח פרחים סגולים פירות כתומים צהובים הוא לא קשה, אבל זה דורש קצת טיפול מיוחד. פירות אלה זקוקים להרבה שמש ומים, ויש לשתול אותם באדמה מנקזת היטב. חשוב לגזום את השיחים באופן קבוע, שכן זה עוזר לקדם צמיחה חדשה ולהבטיח ייצור פירות בריא.הזמן הטוב ביותר לשתול פרחים סגולים שיח פירות כתומים צהובים הוא באביב, לאחר שהכפור האחרון חלף. יש לרווח את הצמחים כראוי, שכן צפיפות יתר עלולה להוביל להפחתת ייצור הפירות ולמחלות. יש להפרות את השיחים באופן קבוע כדי להבטיח שהם מקבלים את חומרי ההזנה הדרושים להם לצמיחה אופטימלית וייצור פירות.

קציר שיח פרחים סגולים צהוב כתום פירות

כאשר הפירות בשלים, ניתן לקצור אותם מהשיחים. הדרך הטובה ביותר לדעת אם פרי בשל היא לסחוט אותו בעדינות; אם הוא נותן מעט, אז הוא מוכן לקטיף. לאחר קטיף הפירות, יש לאכול אותם בהקדם, מכיוון שהם לא נשמרים היטב.

שימוש בפרחים סגולים שיח צהוב כתום פירות במתכונים

שיח פרחים סגולים פירות כתומים צהובים מושלמים להוספת טעם וצבע למגוון מנות. ניתן להשתמש בהם טריים בסלטים, או שניתן לבשל אותם לריבות וג'לי. ניתן גם לייבש אותם ולהוסיף אותם לעוגות ועוגיות לטעם ייחודי. לא משנה איך משתמשים בהם, פרחים סגולים שיחים פירות כתומים צהובים יוסיפו נופך מיוחד לכל מנה. עם הצבע היפה והטעם הטעים שלהם, הם בטוח יהיו להיט בכל גינה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן