דף הבית » ויראלי » שושנה דמרי – שיר על פרחים

שושנה דמרי – שיר על פרחים

שושנה דמרי – שיר על פרחים

שושנה דמרי – שיר על פרחים

שושנה דמרי היא זמרת-יוצרת ישראלית שהוציאה את סינגל הבכורה שלה 'פרחים'. השיר הוא אודה יפה ליופי הטבע וליופי העדין של פרחים. זהו שילוב של פופ מודרני ורוק קליל ובטוח נוגע ללבו של המאזין.

מילים

המילים של 'פרחים' פיוטיות ומזמינות. השיר מתחיל בשורות "ובטל הבוקר, אני רואה את היופי שלך, זורח מבעד". השיר מצטבר לפזמון שבו שושנה שרה "פרחים, הם תמיד יהיו, כדי להזכיר לנו מה אנחנו יכולים להיות". המילים פשוטות אך עוצמתיות, והן מעודדות את המאזין להעריך את כל מה שיש לחיים להציע.

קליפ

הקליפ של 'פרחים' יצא באותו יום של הסינגל והוא כבר זכה לתשומת לב רבה. הסרטון בוים על ידי הבמאי הישראלי יותם אבני ומציג את שושנה שרה על רקע טבע יפהפה. הסרטון מצולם בסגנון מונטאז' והוא לוכד את היופי של המילים בצורה יעילה. הסרטון כולל גם אנימציה יפה של פרח פורח, מה שמוסיף למראה הוויזואלי של הסרטון.

רקע אמן

שושנה דמרי היא זמרת-יוצרת מישראל. היא מופיעה כבר שנים רבות והוציאה כמה EP's וסינגלים לפני 'Flowers'. היא ידועה בשירה העוצמתית שלה ובטקסטים הטעונים רגשית שלה. היא הושוותה לדמויות כמו איימי ווינהאוס ואדל והיא בטוח תשפיע רבות בעולם המוזיקה.

השוואה מהירה

קטגוריה שושנה דמרי
ז'ָאנר פופ/לייט רוק מודרני
יחיד פרחים
וִידֵאוֹ סגנון מונטאז'
השוואות איימי ווינהאוס/אדל

שושנה דמרי היא זמרת-יוצרת מוכשרת מישראל שהוציאה את סינגל הבכורה שלה 'פרחים'. השיר הוא אודה יפה ליופי הטבע וליופי העדין של פרחים. את הקליפ לשיר ביים הבמאי הישראלי יותם אבני והוא כבר זכה לתשומת לב רבה. המילים פשוטות אך עוצמתיות והוויזואליה בסרטון לוכדת את יופיו של השיר בצורה יעילה. שושנה הושוותה לדמויות כמו איימי ווינהאוס ואדל והיא בטוחה שתשפיע רבות בעולם המוזיקה.

דעה אישית

אני חושב שזה נהדר לראות אמנית חדשה כמו שושנה דמרי יוצאת מישראל. יש לה קול יפה והמילים שלה משמעותיות ולבביות. השיר 'פרחים' הוא הקדמה מצוינת למוזיקה שלה ואני בטוח שיהיו עוד דברים נהדרים שיבואו ממנה. אני בהחלט מצפה לשמוע מה היא מצפה לנו בעתיד!

שאלות ותשובות

  • באיזה ז'אנר שושנה דמרי שרה?
    שושנה דמרי שרה בשילוב של פופ מודרני ורוק קליל.
  • מה השם של סינגל הבכורה של שושנה דמרי?
    סינגל הבכורה של שושנה דמרי נקרא 'פרחים'.
  • מי ביים את הקליפ לסינגל?
    את הקליפ לסינגל ביים הבמאי הישראלי יותם אבני.
  • איזה סוג של חזותיים מוצגים בסרטון?
    הסרטון צולם בסגנון מונטאז' וכולל אנימציה יפה של פרח פורח.

שושנה דמרי היא זמרת-יוצרת ישראלית מתפתחת והוציאה את סינגל הבכורה שלה 'פרחים'. השיר הוא אודה יפה ליופי הטבע וליופי העדין של פרחים. הקליפ של 'פרחים' בוים על ידי הבמאי הישראלי יותם אבני וכולל סגנון מונטאז' של ויזואליות וכן אנימציה יפה של פרח פורח. שושנה הושוותה לדמויות כמו איימי ווינהאוס ואדל והמוזיקה העוצמתית מבחינה לירית וטעונה רגשית בטוח תשפיע רבות בעולם המוזיקה.

לסיכום, שושנה דמרי היא זמרת-יוצרת מוכשרת מישראל שהוציאה את סינגל הבכורה שלה 'פרחים'. השיר הוא אודה יפה ליופי הטבע וליופי העדין של פרחים. את הקליפ לשיר ביים הבמאי הישראלי יותם אבני והוא כבר זכה לתשומת לב רבה. שושנה הושוותה לדמויות כמו איימי ווינהאוס ואדל והיא בטוחה שתשפיע רבות בעולם המוזיקה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן