דף הבית » בחירות הגולשים » רעיונות למתנות לבן זוג שהתחיל להתאמן

רעיונות למתנות לבן זוג שהתחיל להתאמן

רעיונות למתנות לבן זוג שהתחיל להתאמן

מתנות מעודדות ומניעות

כאשר בן הזוג שלך מחליט להתחיל להתאמן, זו יכולה להיות החלטה גדולה שדורשת הרבה חוזק נפשי וחוזק רגשי. הצגת תמיכתכם במחויבות החדשה הזו היא דרך מצוינת לעודד ולהניע אותם לעמוד בקצב של אורח החיים הפעיל החדש שלהם. הנה כמה רעיונות למתנות מדהימות המושלמות לכל מי שרק התחיל להתאמן.

גשש כושר

גשש כושר הוא מתנה נהדרת למי שהתחיל להתאמן. זה לא רק יעזור להם לעקוב אחר כמה צעדים הם עשו ביום וכמה קלוריות הם שרפו, אלא זה גם יכול לעזור להם לשמור על מוטיבציה ולהיות במסלול עם יעדי הכושר שלהם. בנוסף, רוב מעקבי הכושר מגיעים עם מגוון תכונות, כגון מדי דופק, מעקב שינה, תזכורות לפעילות ועוד.

בגדי כושר ואביזרים

השגת בגדי כושר ואביזרים חדשים היא תמיד דרך מצוינת להניע מישהו שזה עתה התחיל להתאמן. בין אם זה זוג נעלי ריצה חדשות, וסט קל משקל או מזרן יוגה מסוגנן, הפריטים הללו בטוח יעלו חיוך על פניהם ויעניקו להם את הדחיפה הנוספת שהם צריכים כדי לשמור על מוטיבציה. בנוסף, תמיד נחמד לקבל ציוד אימון חדש להשוויץ בחדר הכושר.

תיק חדר כושר

תיק כושר הוא פריט חיוני לכל מי שמתאמן באופן קבוע. זוהי דרך מצוינת לשמור את כל עיקרי האימון שלהם מאורגנים ובמקום אחד. בנוסף, זה מושלם לאחסון בגדי כושר, מגבות, בקבוקי מים וכל פריט אחר שהם עשויים להזדקק להם. בחר תיק קל משקל ועמיד מספיק כדי לעמוד בפני בלאי יומיומי.

אימון DVD או שירותי סטרימינג

אם בן הזוג שלך מעדיף להתאמן בבית, אז סט של תקליטורי DVD לאימון או מנוי לשירותי סטרימינג הם מתנות נהדרות. בדרך זו, הם יכולים להזיע מבלי לעזוב את הנוחות של ביתם. בנוסף, שירותי סטרימינג רבים מציעים מגוון סוגים שונים של אימונים, כמו HIIT, יוגה, אימוני כוח ועוד, כך שהם יכולים למצוא משהו שמתאים להם.

כרטיס מתנה לחדר כושר מקומי

אם בן הזוג שלך מחפש להעלות את האימונים שלו, אז כרטיס מתנה לחדר כושר מקומי הוא אפשרות מצוינת. זה ייתן להם גישה לכל הציוד והמתקנים שיש לחדר כושר להציע, כמו משקולות, ציוד אירובי, שיעורים ועוד. בנוסף, זו דרך מצוינת לתת להם את ההזדמנות לחקור סוגים שונים של תרגילים ולמצוא אחד שהם באמת נהנים ממנו.

מתנות שעוזרות להתחדש ולתדלק

פעילות גופנית יכולה לגבות מחיר מהגוף, לכן חשוב לוודא שבן הזוג שלך דואג לעצמו גם לפני ואחרי האימונים. הנה כמה מתנות נהדרות שיעזרו להם להישאר מלאי אנרגיה ורעננים.

חטיפים בריאים

חטיף מזון בריא לפני ואחרי אימון יכול לעזור לבן הזוג שלך לשמור על אנרגיה ולתדלק את גופו. הצטיידו בחטיפים הבריאים האהובים עליהם, כמו חטיפי חלבון, אגוזים ופירות יבשים, כך שתמיד יהיה להם משהו בריא ללעוס.

בקבוק מים לשימוש חוזר

שמירה על לחות חיונית לכל סוג של אימון, ולכן בקבוק מים רב פעמי הוא חובה לכל מי שרציני לגבי שגרת האימון שלו. בחרו אחד קל משקל וקל לנשיאה, והקפידו למלא אותו בהרבה מים קרים לפני כל אימון.

מוצרי אמבט וגוף

לאחר אימון קשה, חשוב לתת לגוף שלך את ההזדמנות לנוח ולהתאושש. תן לבן הזוג שלך סל של מוצרי רחצה ומוצרי גוף, כגון קרם, תרחיץ גוף ואמבטיית בועות, כדי לעזור להם להירגע ולהתחדש לאחר אימון ארוך.

שובר מתנה לעיסוי

עיסוי הוא אחת הדרכים הטובות ביותר להצעיר את השרירים העייפים לאחר אימון. תן לשותף שלך שובר מתנה לספא או לעיסוי מקומי כדי לעזור להם להירגע ולהתאושש מהאימונים שלהם.

שיעור יוגה או מדיטציה

יוגה ומדיטציה הן דרכים נהדרות להירגע ולהירגע לאחר אימון קשה. תן לבן הזוג שובר מתנה לשיעור יוגה או מדיטציה באזור שלך כדי שיוכלו לקחת הפסקה ולטעון מצברים. לא משנה באיזו מתנה תבחרו לתת לבן הזוג שלכם שזה עתה התחיל להתאמן, חשוב להראות את תמיכתכם ולעודד אותם להמשיך. עם הרעיונות המדהימים האלה למתנות, אתה בטוח תמצא משהו שיעלה חיוך על פניהם ויעזור להם לשמור על מוטיבציה באורח החיים הפעיל החדש שלהם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן