דף הבית » עשרת הגדולים » צמחים שנתיים עם פרחים כחולים

צמחים שנתיים עם פרחים כחולים

צמחים שנתיים עם פרחים כחולים

סקירה כללית של צמחים שנתיים עם פרחים כחולים

כשזה מגיע להאיר את הגינה שלך, צמחים שנתיים עם פרחים כחולים הם בחירה מצוינת. הגוון היפה של הכחול הוא תוספת ייחודית ומרגיעה לכל חלל. הוא בולט בגינה וגם עוזר למשוך מאביקים מועילים כמו דבורים ופרפרים. בין אם אתם שותלים ערוגה של פרחים כחולים שנתיים או סתם מוסיפים כמה צמחים פה ושם, יש מגוון אפשרויות לבחירה.

סוגי פרחים כחולים שנתיים

כאשר שוקלים פרחים כחולים שנתיים לגינה שלך, יש כמה גורמים שכדאי לזכור. כמה מהזנים הפופולריים ביותר כוללים:

  • כפתור רווקות: ידוע גם כקורנפלור, לצמח זה יש פריחה דמוית חיננית שהן בצבע כחול בהיר או עמוק. זהו חד שנתי קל לגידול שמתאים להוספת צבע ומרקם לגינה.
  • Ageratum: זוהי בחירה מצוינת עבור מכולות ומיטות גינה. יש לו צורה תלושה וראשי פרחים קטנים ורכים. זהו צמח בעל תחזוקה נמוכה ומגיע במגוון גוונים של כחול.
  • לובליה: זוהי בחירה מצוינת לשתילה בגבולות או במיכלים. יש לו הרגל נגרר ופרחים קטנים ובהירים כחולים. זוהי תוספת נהדרת לכל גינה.
  • נמסיה: ידוע גם בשם איריס אפריקאי, לצמח זה יש פיזור של עד 12 סנטימטרים והוא נהדר להוספת צבע לגינה. יש לו הרגל קומפקטי ופרחים כחולים עזים.
  • ורבנה: זוהי בחירה מצוינת עבור גבולות ומיכלים. יש לו צורה תלולה ופרחים קטנים ובהירים כחולים. זוהי תוספת נהדרת לכל גינה.

טיפול בפרחים כחולים שנתיים

טיפול בפרחים כחולים שנתיים הוא קל יחסית. חשוב לזכור שצמחים אלו זקוקים לשפע של אור שמש ואדמה מנקזת היטב על מנת לשגשג. השקיה צריכה להיעשות באופן קבוע, אך הקפד לא להשקות יתר על המידה שכן הדבר עלול לגרום לצמחים להסתבך במים ולמות. יש לבצע דישון באופן קבוע כדי להבטיח שהצמחים יקבלו את חומרי ההזנה הדרושים להם כדי לגדול.

כיצד לשתול פרחים כחולים שנתיים

כששותלים פרחים כחולים שנתיים, חשוב להכין את האדמה מראש. המשמעות היא עיבוד האדמה והוספת שכבת קומפוסט או חומר אורגני אחר לאדמה. זה יעזור לספק לצמחים את החומרים המזינים שהם צריכים כדי לגדול. לאחר הכנת האדמה, הגיע הזמן לשתול את הזרעים או השתילים. שתלו את הזרעים בעומק של כחצי סנטימטר והשקו אותם לעומק. יש לשתול שתילים באותו עומק כפי שהיו במיכלים המקוריים שלהם. לאחר שהצמחים נמצאים באדמה, השקה ודשן אותם לפי הצורך. פרחים כחולים שנתיים הם תוספת נהדרת לכל גינה. קל לטפל בהם ויוסיפו פופ של צבע ומרקם לחלל. עם טיפול נכון, צמחים אלו ישגשגו ויביאו שמחה לגינה שלכם במשך שנים רבות. למידע נוסף על צמחים אלה, עיין בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן