דף הבית » TOP10 » פרחים שנמתחים משמש רב שנתי לשמש מלאה

פרחים שנמתחים משמש רב שנתי לשמש מלאה

פרחים שנמתחים משמש רב שנתי לשמש מלאה

סוגי פרחים הנמתחים מרב שנתי לשמש מלאה

כשמדובר בצמחים פורחים, חשוב להבין את סוגי הפרחים השונים הנמתחים מרב שנתי ועד לשמש מלאה. לדעת מאילו פרחים ניתן ליהנות כל השנה היא דרך מצוינת להבטיח שהגינה שלך תישאר מלאת צבע וחיים לאורך כל עונות השנה. צמחים רב שנתיים הם צמחים הפורחים שנה אחר שנה בתחזוקה מינימלית. רבים מהצמחים הללו עמידים, כלומר הם יכולים לשרוד במגוון טמפרטורות ואקלים. הם בדרך כלל דורשים מים מינימליים והם בעלי תחזוקה מועטה, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור גננים שאין להם הרבה זמן להקדיש לגינות שלהם. פרחי שמש מלאים, לעומת זאת, מתאימים ביותר לאזורים המקבלים אור שמש ישיר במשך רוב שעות היום. צמחים אלה דורשים יותר מים ותשומת לב, שכן יש להשקות אותם היטב ולהפרות אותם באופן קבוע כדי להבטיח שהפריחה שלהם תישאר תוססת וצבעונית.

פרחים רב שנתיים לכל אקלים

בכל הנוגע לפרחים רב שנתיים, יש מגוון אפשרויות שניתן ליהנות מהם שנה אחר שנה. כמה מהפופולריים ביותר כוללים:

נרקיסים

נרקיסים הם פרח רב שנתי קלאסי שניתן למצוא בהרבה צבעים, צורות וגדלים שונים. הם עמידים וקלים לטיפול, מה שהופך אותם לאופציה מצוינת עבור גננים שלא רוצים להשקיע זמן רב בטיפול בפרחים שלהם.

צבעונים

צבעונים הם עוד פרח רב שנתי פופולרי שקל לטפל בו וניתן למצוא אותו במגוון צבעים וגדלים. הם בחירה מצוינת להוספת פופ של צבע לכל גינה והם גם בעלי תחזוקה נמוכה יחסית.

הידראנגאה

הידראנגאה היא אופציה מצוינת לגננים שרוצים להוסיף נופך של אלגנטיות לגינות שלהם. פרחים אלו נמצאים לרוב בגוונים של ורוד, סגול ולבן וניתן ליהנות מהם שנה אחר שנה עם תחזוקה מינימלית.

פרחי שמש מלאים לאקלים חם יותר

פרחי שמש מלאים מתאימים ביותר לאזורים המקבלים אור שמש ישיר במשך רוב שעות היום. כמה פרחי שמש מלאים פופולריים כוללים:

ורדים

ורדים הם פרח שמש מלא קלאסי שניתן למצוא במגוון צבעים, גדלים וצורות. פרחים אלה דורשים השקיה ודישון קבועים כדי להבטיח שהפריחה שלהם תישאר תוססת וצבעונית.

ציפורני חתול

ציפורני חתול הם בחירה מצוינת עבור גננים שרוצים להוסיף נופך של חיוניות לגינות שלהם. פרחים אלו מגיעים במגוון צבעים והם בעלי תחזוקה נמוכה יחסית, מה שהופך אותם קלים לטיפול.

זיניאס

זיניאס הם בחירה מצוינת להוספת פופ של צבע לכל גינה. פרחים אלה מגיעים במגוון צבעים ודורשים השקיה ודישון קבועים כדי להבטיח שהפריחה שלהם תישאר תוססת וצבעונית. לא משנה באיזה סוג פרחים תבחרו, חשוב להבין את סוגי הפרחים השונים הנמתחים בין רב שנתי לשמש מלאה. הבנה מאילו פרחים ניתן ליהנות כל השנה היא דרך מצוינת להבטיח שהגינה שלך תישאר מלאת צבע וחיים לאורך כל עונות השנה. למידע נוסף על פרחים וגינון, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן