דף הבית » TOP10 » פרחים לאהבת שבע הבובות של גברת האריס

פרחים לאהבת שבע הבובות של גברת האריס

פרחים לאהבת שבע הבובות של גברת האריס

אהבת שבע הבובות של גברת האריס

גברת האריס הייתה אישה בעלת כישרונות רבים ותשוקות רבות. היא הייתה תופרת אמן, אופה מוכשרת, גנן מחוננת ואספת בובות. לגברת האריס הייתה אהבה עמוקה ומתמשכת לשבע בובות במיוחד, והיא שמרה אותן בביתה, בוויטרינה מסודרת בקפידה. שבע הבובות היו כולן בגדלים, צורות וצבעים שונים. חלקם היו עשויים מחרסינה, חלקם מבד וחלקם מעץ. לכולם היו פרצופים שונים, ולכל אחד מהם הייתה הבעה ייחודית. גברת האריס הקדישה שעות רבות לטיפול בהם, לנקות אותם ולוודא שהם בטוחים.

גברת האריס והפרחים שלה

גברת האריס הייתה גם גנן נלהב, והיא השתמשה לעתים קרובות בגינה שלה כדי להביע את אהבתה לשבע הבובות. היא שתלה פרחים שתאמו את צבעי הבובות, ולעתים קרובות הייתה מסדרת אותם בדוגמאות שהזכירו לה את הבובות. האריס אהבה במיוחד ורדים, והיא שתלה ורדים במגוון צבעים. היא שתלה ורדים ורודים לבובות הפורצלן, ורדים צהובים לבובות הבד, ורדים אדומים לבובות העץ.

המורשת של גברת האריס

גברת האריס נפטרה לפני מספר שנים, אבל המורשת שלה ממשיכה בגינה שלה. הפרחים ששתלה עדיין פורחים מדי שנה, ומזכירים לכל המבקרים את אהבתה לשבע הבובות. המורשת של האריס מתקיימת גם בנכדיה, שמרבים לבקר בגינה שלה ולזכור אותה בחיבה. הדבר נכון במיוחד בחודשי הקיץ, כאשר הוורדים פורחים במלואם.

משמעות הפרחים

הפרחים שגברת האריס שתלה בגינה שלה היו יותר מסתם קישוטים. לכל פרח הייתה משמעות מיוחדת שקשורה לשבע הבובות. הוורדים הורודים ייצגו יופי ואהבה, הוורדים הצהובים ייצגו שמחה וידידות, והורדים האדומים ייצגו תשוקה ואומץ. כל פרח היה תזכורת לגברת האריס עד כמה היא אהבה את שבע הבובות שלה, וכמה שמחה הן הביאו לחייה.

הסיפור של גברת האריס ושבע הבובות שלה ממשיך

הסיפור של גברת האריס ושבע הבובות שלה הוא סיפור שימשיך להיות משותף לדורות הבאים. התשוקה שלה לבובות, ואהבתה לפרחים, לעולם לא יישכחו. הסיפור של האריס הוא גם השראה לכל מי שמבקר בגינה שלה. זה מזכיר לנו שגם בעיצומו של הצער, יש יופי שאפשר למצוא בעולם שסביבנו. זה גם מזכיר לנו שאפשר למצוא אהבה וידידות במקומות הכי לא צפויים. למידע נוסף על גברת האריס ושבע הבובות שלה, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן