דף הבית » מגזין » פרחים המלך ג'ורג' תל אביב

פרחים המלך ג'ורג' תל אביב

פרחים המלך ג'ורג' תל אביב

הפרחים של רחוב המלך ג'ורג'

רחוב המלך ג'ורג' הוא רחוב ראשי העובר במרכז תל אביב, ישראל, הידוע בפרחיו הצבעוניים. הרחוב עצמו עטור עצים, וגן הפרחים במרכזו של המלך ג'ורג' הוא סמל של העיר. הרחוב נקרא במקור "כרם", כלומר "כרם", על ידי המתיישבים הערבים ששכנו בעבר באזור. השם שונה לקינג ג'ורג' בתחילת שנות ה-20 כחלק מהמיתוג הכללי מחדש של העיר תל אביב.

ההיסטוריה של הפרחים של רחוב המלך ג'ורג'

הפרחים של רחוב קינג ג'ורג' ניטעו במקור בשנות ה-40 על ידי המנדט הבריטי. הפרחים נועדו להביא מעט מהכפר האנגלי לעיר תל אביב. הפרחים נשתלו במרכז הרחוב, והעצים נשתלו בצדדים. מאז הפכו הפרחים לסמלה של העיר, והם ממשיכים לנטוע מדי שנה. את הפרחים שותלים לרוב באביב ובקיץ, והעצים נגזמים ומתוחזקים לאורך כל השנה.

סוגי הפרחים ברחוב המלך ג'ורג'

הפרחים של רחוב קינג ג'ורג' הם לרוב צמחים רב שנתיים, כמו ורדים, חינניות ופטוניות. צבעי הפרחים משתנים, אך הם בדרך כלל גוונים של ורוד, לבן וצהוב. הפרחים גם נטועים לעתים בצורת ערוגה, ויוצרים דוגמה צבעונית במרכז הרחוב. העצים הם בדרך כלל ירוקי עד, והם נגזמים ומתוחזקים לאורך כל השנה.

היתרונות של הפרחים של רחוב המלך ג'ורג'

הפרחים של רחוב קינג ג'ורג' הם מראה יפהפה לעין. הם מביאים מעט צבע וחיים לרחוב, והם מושכים מגוון ציפורים ופרפרים. הפרחים גם עוזרים לנקות את האוויר בעיר, שכן הם סופגים פחמן דו חמצני ומשחררים חמצן. זה עוזר לשפר את איכות האוויר בעיר, וזה עוזר להפחית את הסיכון למחלות הקשורות לזיהום. הפרחים גם מספקים בית גידול למגוון בעלי חיים, כולל ציפורים, חרקים ויונקים. הפרחים מספקים מזון ומחסה לבעלי חיים אלו, והם עוזרים לשמור על איזון המערכת האקולוגית של העיר.

איך לבקר בפרחי רחוב המלך ג'ורג'

הפרחים של רחוב קינג ג'ורג' נגישים לציבור. ניתן לצפות בהם מהרחוב, וניתן לגשת אליהם גם מהפארק הסמוך. הפארק עצמו הוא מקום יפה לבקר בו, וזה מקום נהדר לטייל בו וליהנות מהנוף. בפארק יש גם מספר ספסלים ושולחנות, וזהו מקום מצוין להירגע וליהנות מהנוף. אם ברצונך ללמוד עוד על הפרחים של רחוב המלך ג'ורג', תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן