דף הבית » עשרת הגדולים » פרחים במרץ שלא נסגרים בלילה לקישוט חתונה

פרחים במרץ שלא נסגרים בלילה לקישוט חתונה

פרחים במרץ שלא נסגרים בלילה לקישוט חתונה

סוגי פרחים לקישוט חתונה בחודש מרץ

מרץ הוא חודש מצוין לקישוט חתונות, שכן הוא תחילת האביב ומזג האוויר בדרך כלל מאפשר חתונות רבות בחוץ. אחד החלקים החשובים ביותר בקישוט חתונה הוא הפרחים, וזוגות רבים מתקשים למצוא את המתאימים ליום המיוחד שלהם. למרבה המזל, ישנם מספר סוגי פרחים שאינם נסגרים בלילה, מה שהופך אותם למושלמים עבור חתונות המתקיימות בערב.

רנוקולוס

Ranunculus הוא פרח יפהפה המושלם לקישוט חתונה בחודש מרץ. הפרח הזה עדין מאוד, אבל אם מטפלים בו נכון, הוא יכול להימשך ימים, מה שהופך אותו לבחירה המושלמת לחתונה. פרחי רנוקולוס מגיעים במגוון צבעים, כולל לבן, צהוב, כתום וורוד, והם יוסיפו נופך עדין אך יפה לכל חתונה.

ציפורנים

ציפורנים הם עוד פרח נהדר לקישוטי חתונה בחודש מרץ. פרחים אלה עמידים מאוד ויכולים להימשך ימים שלמים עם טיפול נאות. ציפורנים מגיעות בצבעים רבים, מה שהופך אותם למושלמים עבור כל נושא צבע. הם זמינים גם בגדלים רבים, כך שזוגות יכולים לבחור את המידה המתאימה ביותר לקישוט החתונה שלהם.

השוואה מהירה

סוג פרח צבעים זמינים עֲמִידוּת
רנוקולוס לבן, צהוב, כתום, ורוד טוֹב
ציפורנים צבעים רבים מְעוּלֶה

טיפים לטיפוח פרחים לחתונות מרץ

לאחר שבחרתם את הפרחים המושלמים עבור קישוטי החתונה שלכם במרץ, יש כמה טיפים שכדאי לכם לזכור כדי להבטיח שהם יחזיקו מעמד למשך היום הגדול שלכם. הטיפ הראשון הוא לוודא שהפרחים נשמרים בסביבה קרירה ויבשה. זה יעזור לשמור אותם טריים לאורך זמן. בנוסף, חשוב להשקות את הפרחים באופן קבוע ולהשתמש במזון פרחים כדי לעזור להם לשרוד ולהישאר יפים. לבסוף, הקפידו להסיר כל פרחים מתים או נבולים בהקדם האפשרי ולהחליף אותם בפרחים טריים.

דעתי האישית

כשזה מגיע לקישוטי חתונה בחודש מרץ, אני חושב שהפרחים הטובים ביותר לבחירה הם רנוקולוס וציפורנים. שני הפרחים הללו עמידים מאוד ויכולים להימשך ימים שלמים עם טיפול מתאים. בנוסף, הם מגיעים במגוון צבעים, כך שתוכל למצוא בקלות אחד שמתאים לנושא הצבע שלך. בסך הכל, אני מאמין ששני הפרחים האלה מושלמים לקישוט חתונה בחודש מרץ ואני ממליץ עליהם בחום. כדי ללמוד עוד על פרחים וקישוטי חתונה אחרים, עיין בסרטון YouTube זה לכמה רעיונות נהדרים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן