דף הבית » News » פרחים בחדר הילדים

פרחים בחדר הילדים

פרחים בחדר הילדים

פרחים שגדלו במשתלה

משתלות הן מקום מצוין למצוא בו צמחים ופרחים מכל הסוגים והצבעים השונים. שניים מהפרחים הפופולריים ביותר שגדלו במשתלה, ורדים, בטוח יוסיפו קצת יופי וחיים לכל גינה. ורדים היו אהובים על גננים במשך מאות שנים, ולא בכדי. הם מגיעים במגוון רחב של צבעים, צורות וגדלים, וקל יחסית לטפל בהם. ורדים הם גם עמידים למדי וניתן לגדל אותם ברוב האקלים. במשתלה, ורדים גדלים בדרך כלל בעציצים או באדמה. כאשר גדלים בעציץ, יש לעקוב מקרוב אחר הוורדים לצרכי מים ותזונה. ורדים הגדלים באדמה צריכים להיות נטועים באזור שמקבל לפחות שש שעות של אור שמש ביום ומנוקז היטב.

סוגי ורדים

ישנם שני סוגים עיקריים של ורדים שבדרך כלל מגדלים במשתלה: תה היברידי ופלריבונדה. תה היברידי הוא סוג הוורדים הנפוץ ביותר וידוע בפרחים הריחניים הגדולים שלהם. הם מגיעים במגוון רחב של צבעים וגדלים ובדרך כלל קל מאוד לטפל בהם. פלוריבונדות גם גדלות באופן נרחב במשתלה וידועים באשכולות הפרחים הקטנים שלהם. ורדים אלה הם בדרך כלל עמידים מאוד וניתן לגדל אותם ברוב האקלים.

גידול ורדים בגינה שלך

ורדים יכולים להוות תוספת נהדרת לכל גינה, ועם טיפול נכון הם יכולים להחזיק מעמד שנים רבות. כדי להתחיל, חשוב לבחור את סוג הוורד המתאים לגינה שלך. לאחר שבחרתם את סוג הוורד הנכון, תצטרכו להכין את האדמה על ידי הוספת חומרים אורגניים ודשן. ודא שהאדמה מנוקזת היטב ונמצאת באזור שמקבל לפחות שש שעות של אור שמש ביום. בעת שתילת הוורדים שלך, הקפד לחפור בור ברוחב פי שניים ועמוק פי שניים מכדור השורש של הוורד . מלאו את האדמה סביב השורשים והשקו היטב.

טיפול בורדים שלך

כדי להבטיח שהורדים שלכם בריאים ופורחים, חשוב לספק להם את הכמות הנכונה של מים ותזונה. השקו את הוורדים שלכם לפחות פעם בשבוע, והקפידו לדשן אותם עם דשן בשחרור איטי פעם בחודש. יש גם לגזום ורדים באופן קבוע כדי לשמור על בריאותם ופורחת. יש לבצע את הגיזום בסוף החורף או בתחילת האביב, לפני שהורדים מתחילים לפרוח.

דעה אישית

ורדים הם אחד הפרחים האהובים עלי לגדל בגינה. אני אוהב איך הם מגיעים במגוון כה רחב של צבעים וגדלים, ואני אוהב איך הם מוסיפים נופך של אלגנטיות לכל גינה. בנוסף, קל יחסית לטפל בהם, ועם הטיפול הנכון הם יכולים להחזיק מעמד שנים רבות. אם אתם מחפשים להוסיף קצת יופי וחיים לגינה שלכם, אני ממליץ בחום לגדל ורדים. למידע נוסף, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן