דף הבית » ויראלי » סוגי פרחים המצויים בארץ ישראל

סוגי פרחים המצויים בארץ ישראל

סוגי פרחים המצויים בארץ ישראל

סקירה של פריחות שנמצאו בארץ ישראל

ארץ ישראל היא בית למגוון רחב של פרחים. למרות היותה מדינה קטנה יחסית, לישראל יש אקלים מגוון, הנע בין ממוזג לסובטרופי. גיוון זה מאפשר לשגשג מגוון של פריחות יפות. ממדבריות הדרום ועד להרי הצפון, ישראל היא גן עדן לצמחים. לפניכם סקירה של כמה מסוגי הפרחים הרבים המצויים בארץ ישראל.

כלניות

כלניות הן סוג של פרחים שמקורו בישראל. הם פורחים באביב וניתן למצוא אותם בצבעים רבים ושונים, מלבן עז ועד סגול עמוק. כלניות מקושרות לרוב לחג הפסח היהודי, והשם 'כלנית' בא מהמילה היוונית ל'פרח רוח'.

צבעונים

צבעונים הם גם ילידי ישראל, וניתן למצוא אותם באזורים רבים ושונים של הארץ. הם מגיעים במגוון רחב של צבעים, מאדום בוהק ועד ורוד רך. צבעונים הם אחד הפרחים הפופולריים בישראל, והם משמשים לרוב לקישוט בתים וגינות.

פרגים

פרגים הם סוג של פרחים שמקורו בישראל וניתן למצוא אותו בצבעים רבים ושונים. לעתים קרובות הם מזוהים עם חג הפורים היהודי, והשם 'פרג' בא מהמילה היוונית ל'שינה'. פרגים נמצאים בשימוש נפוץ בגינות, מכיוון שקל לטפל בהם ודורשים תחזוקה מינימלית.

חבצלות

חבצלות הן סוג של פרחים שמקורו בישראל וניתן למצוא אותם בצבעים רבים ושונים. לעתים קרובות הם מזוהים עם חג הפסח היהודי, והשם 'שושן' בא מהמילה היוונית ל'לבן'. חבצלות משמשות לרוב לקישוט בתים וגינות, מכיוון שקל לטפל בהן ודורשות תחזוקה מינימלית.

חִנָנִית

חיננית היא סוג של פרח שמקורו גם בישראל. לעתים קרובות הוא מזוהה עם חג הפורים היהודי, והשם 'חיננית' בא מהמילה היוונית ל'חיננית'. חינניות מגיעות במגוון צבעים, והן משמשות לרוב לקישוט בתים וגינות.

קַשׁתִית

איריס הוא סוג של פרח שמקורו בישראל וניתן למצוא אותו בצבעים רבים ושונים. לעתים קרובות הם מזוהים עם חג השבועות היהודי, והשם 'איריס' בא מהמילה היוונית ל'קשת בענן'. אירוסים משמשים לרוב לקישוט בתים וגינות, מכיוון שקל לטפל בהם ודורשות תחזוקה מינימלית.

סחלבים

סחלבים הם סוג של פרחים שמקורו בישראל וניתן למצוא אותו בצבעים רבים ושונים. לעתים קרובות הם מזוהים עם חג הסוכות היהודי, והשם 'סחלב' בא מהמילה היוונית ל'אשך'. סחלבים משמשים לרוב לקישוט בתים וגינות, מכיוון שקל לטפל בהם ודורשים תחזוקה מינימלית.

ורדים

ורדים הם סוג של פרחים שמקורו בישראל וניתן למצוא אותם בצבעים רבים ושונים. לעתים קרובות הם מזוהים עם החג היהודי ט"ו באב, והשם 'ורד' בא מהמילה הלטינית ל'ורד'. ורדים משמשים לרוב לקישוט בתים וגינות, מכיוון שקל לטפל בהם ודורשים תחזוקה מינימלית.

סיכום

ארץ ישראל היא בית למגוון רחב של פרחים, החל מכלניות ועד ורדים. למרות היותה מדינה קטנה יחסית, בישראל יש אקלים מגוון, המאפשר לשגשג שלל פריחות יפהפיות. פרחים אלו משמשים לעתים קרובות לקישוט בתים וגינות, מכיוון שקל לטפל בהם ודורשים תחזוקה מינימלית. למידע נוסף על סוגי הפרחים השונים המצויים בישראל, צפו בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן