דף הבית » רץ ברשת » מתנות מקוריות לבן זוג: מדריך לימי הולדת

מתנות מקוריות לבן זוג: מדריך לימי הולדת

מתנות מקוריות לבן זוג: מדריך לימי הולדת

מתנות מקוריות לשותף

זה יום ההולדת של בן הזוג שלך ואתה רוצה להביא להם משהו מיוחד. משהו שהם יזכרו לנצח. קרעת את המוח שלך אבל אתה עדיין לא בטוח מה לקנות. אל תדאג, אנחנו מכוסים אותך. הנה מדריך שיעזור לך למצוא את המתנה המקורית המושלמת עבור בן הזוג שלך.

תחשוב על האינטרסים שלהם

הדרך הטובה ביותר למצוא מתנה מקורית היא לחשוב על האינטרסים של בן הזוג. מה הם אוהבים לעשות? על מה הם מדברים לעתים קרובות? מה הם רוצים שיוכלו לעשות יותר? אם הם קוראים נלהבים, אתה יכול להשיג להם מנוי למועדון ספר החודש. אם הם מתעניינים בנסיעות, אתה יכול להביא להם כרטיס מתנה לאתר נסיעות. אם הם חובבי סרטים, אתה יכול להשיג להם מנוי לשירות סטרימינג. אם אינך בטוח מה תחומי העניין שלהם, תחשוב על מה הם מדברים הכי הרבה. על מה אתם מדברים כשאתם ביחד? האם זה מוזיקה, אמנות, ספורט, ספרים או משהו אחר?

תהיה יצירתי

עכשיו הגיע הזמן להיות יצירתיים. יש כל כך הרבה דרכים להראות לבן הזוג שלך כמה אכפת לך. למה לא להפוך אותם למשהו ייחודי? אם בן הזוג שלך הוא חובב מוזיקה, למה שלא תכתוב להם שיר? אם הם אמן, למה לא לצייר להם תמונה? אם הם חובבי אוכל, למה לא ליצור ספר בישול מותאם אישית עם כל המתכונים האהובים עליהם? אתה לא צריך להיות מומחה באף אחד מהדברים האלה. כל מה שאתה צריך זה קצת יצירתיות ונכונות לנסות משהו חדש.

טבלת השוואה

סוג מתנה תחומי העניין של הנמען רעיונות למתנה
מִנוּי קריאה מועדון ספר החודש
כרטיס מתנה לִנְסוֹעַ אתר טיולים
מִנוּי סרטים שירות סטרימינג
יְצִירָתִי מוּסִיקָה כתוב שיר
יְצִירָתִי אומנות צייר תמונה
יְצִירָתִי מזון ספר בישול מותאם אישית

רעיונות אחרים

אם אתה עדיין תקוע לרעיונות, למה שלא תלך על משהו סנטימנטלי? תמונה ממוסגרת של שניכם, אלבום בהתאמה אישית או מכתב בכתב יד המביע את אהבתכם והערכתכם אליהם. אתה יכול גם לתת להם חוויה, כמו כרטיסים להופעה או יום בספא. או אפילו סוף שבוע מפלט במקום מיוחד. ואל תשכח את הדברים הקטנים. זר פרחים, קופסת שוקולדים, בקבוק היין האהוב עליהם או שיר בכתב יד. לא משנה מה תקבלו, הדבר החשוב הוא להפוך את זה לאישי ולהראות לבן הזוג כמה אכפת לכם.

סיכום

מציאת מתנה מקורית לבן הזוג שלך לא חייבת להיות קשה. פשוט תחשוב על תחומי העניין שלהם והיה יצירתי. אתה יכול למצוא משהו ייחודי ומיוחד שהם יזכרו לשנים הבאות. קנייה מהנה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן