דף הבית » עשרת הגדולים » מתנות ליום האהבה לחבר – מה לקנות לו

מתנות ליום האהבה לחבר – מה לקנות לו

מתנות ליום האהבה לחבר – מה לקנות לו

מתנות ליום האהבה לחבר – מה לקנות לו

יום האהבה הוא הזמן המושלם בשנה להביע את האהבה והדאגה שלך לחבר שלך. בין אם הייתם ביחד זמן מה או שאתם רק מתחילים, המתנות האלה יראו לו כמה אכפת לכם. מרומנטי לפרקטי וכל מה שביניהם, ריכזנו רשימה של רעיונות למתנות למישהו המיוחד שלך.

1. יצירות אמנות בהתאמה אישית

יצירות אמנות בהתאמה אישית מהוות מתנה נהדרת לכל אירוע, אבל היא מושלמת במיוחד ליום האהבה. אתה יכול לקבל את ראשי התיבות שלו, את הציטוט האהוב עליו, או זיכרון מיוחד שאתה חולק מודפס על כל דבר, החל מחולצת טריקו ועד להדפסת קנבס. זו דרך מתחשבת וייחודית להראות לו כמה הוא חשוב לך.

2. צפו

שעון הוא מתנה נצחית וקלאסית שהוא יכול להוקיר לאורך שנים. יש מגוון של סגנונות זמינים, החל מספורטיבי ומודרני ועד מסורתי ומתוחכם. אתה יכול אפילו לחרוט עליו הודעה או תאריך מיוחדים כדי להפוך אותו למשמעותי עוד יותר.

3. קלן

קלן היא דרך מצוינת לתת לחבר שלך הפתעה מיוחדת ליום האהבה. בחרו ריח שאתם יודעים שהוא אוהב או לכו על משהו חדש ובלתי צפוי. כך או כך, הוא יעריך את המחשבה שהשקעת בבחירה.

4. שוקולד ופרחים

איזו דרך טובה יותר להראות את האהבה שלך מאשר עם שוקולד ופרחים? בחרו מבחר של השוקולדים האהובים עליו וזר הפרחים האהובים עליו כדי ליצור מתנה רומנטית ומתחשבת.

השוואה מהירה

רעיון למתנה טווח מחירים זמן להתכונן
יצירות אמנות בהתאמה אישית $10-$100+ 1-2 שבועות
שעון $50-$500+ באותו יום
קלן $20-$100+ באותו יום
שוקולד ופרחים $10-$50+ באותו יום

לא משנה מה תבחר, החבר שלך בטוח יעריך את המחשבה שהשקעת במתנה שלו ליום האהבה. המתנות הטובות ביותר מגיעות מהלב, אז וודאו שהוא יודע כמה אכפת לכם ואוהבים אותו. מיצירות אמנות מותאמות אישית ועד שעון לקלן ופרחים, החבר שלך בטוח יאהב את כל מה שתיתן לו ביום האהבה הזה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן