דף הבית » News » מתנות ליום האהבה בעצמך למישהו המיוחד שלך

מתנות ליום האהבה בעצמך למישהו המיוחד שלך

מתנות ליום האהבה בעצמך למישהו המיוחד שלך

עשה זאת בעצמך מתנות ליום האהבה עבורו

האם אתה מחפש מתנה ייחודית ומשמעותית למישהו המיוחד שלך ביום האהבה הזה? אם חסר לך זמן וכסף, למה שלא תעשה משהו בעצמך? הנה כמה רעיונות עשה זאת בעצמך כדי לעורר אותך.

מסגרת תמונה

שום דבר לא אומר לאהובך כמה אכפת לך כמו מסגרת תמונה בעבודת יד. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להשיג פיסת עץ, לצבוע אותה ולקדוח חורים בפינות כדי לצרף את התמונה. אתה יכול אפילו להוסיף מסר רומנטי למסגרת כדי להפוך אותה למיוחדת עוד יותר.

ספל מותאם אישית

ספל מותאם אישית הוא דרך מצוינת להראות את הערכתך למישהו המיוחד שלך. כל מה שאתה צריך זה ספל לבן, קצת צבע ושרפי. אתה יכול לצייר לב, לכתוב הודעה רומנטית או לצייר ציור. אתה יכול אפילו להשתמש במדבקות או נצנצים כדי להפוך את הספל למיוחד במיוחד.

עשה זאת בעצמך מתנות ליום האהבה עבורה

יום האהבה הוא יום מיוחד להראות לנשים בחייך כמה אכפת לך. הנה כמה מתנות עצמן שהיא תאהב.

זר פרחים

זר פרחים הוא מתנה קלאסית ליום האהבה. אתה יכול להכין זר משלך עם כמה ציוד פשוט. כל מה שאתה צריך זה אגרטל, כמה פרחים מלאכותיים וסרט כדי לקשור את הכל יחד. אתה יכול אפילו להוסיף כמה נגיעות מיוחדות כמו דובון או קופסת שוקולדים.

מחזיק נר

פמוט הוא מתנה נהדרת בעצמך ליום האהבה. כל מה שאתה צריך זה קצת זכוכית, צבע ונר. ניתן לצבוע את הזכוכית בכל צבע שתרצו ולהוסיף מסר או עיצוב רומנטי. כאשר הנר דולק, זה יצור אווירה רומנטית עבור האדם המיוחד שלך.

מתנות עשה זאת בעצמך ליום האהבה לכולם

המתנות האלה ליום האהבה בעצמך לא צריכות להיות רק למישהו המיוחד שלך. הנה כמה רעיונות שאפשר לתת לכל אחד.

אלבום תמונות

אלבום תמונות הוא מתנה נהדרת למשפחה וחברים. אתה יכול להשתמש בתמונות ישנות או בהדפסים כדי ליצור אלבום מיוחד שלוכד זיכרונות מיוחדים. אתה יכול גם להוסיף כיתובים לתמונות כדי להפוך אותן למיוחדות עוד יותר.

עוגה בצורת לב

אם אתם מחפשים מתנה שהיא גם טעימה וגם מכל הלב, למה שלא תכינו עוגה בצורת לב? כל מה שאתה צריך זה קצת תערובת עוגה ותבנית בצורת לב. אתה יכול לקשט את זה עם זילוף ומזליפים כדי להפוך את זה אפילו יותר מיוחד.

עשה זאת בעצמך מתנות ליום האהבה לילדים

יום האהבה הוא לא רק למבוגרים. הנה כמה מתנות לעצמך שילדים יאהבו.

צנצנת הערות אהבה

צנצנת הערות אהבה היא מתנה נהדרת לילדים. כל מה שאתה צריך זה צנצנת, קצת נייר ועט. אתה יכול לכתוב מכתבי אהבה לילדים שלך או לגרום להם לכתוב את ההערות שלהם. הם יכולים לפתוח את הצנצנת בכל פעם שהם צריכים תזכורת לכמה הם אהובים.

כרטיס ליום האהבה

כרטיס יום האהבה בעבודת יד הוא דרך מצוינת להראות לילדים כמה הם חשובים לכם. כל מה שאתה צריך זה קצת נייר בנייה, טושים ומדבקות. אתה יכול לכתוב הודעה מיוחדת בתוך הכרטיס או להפוך אותו לאישי יותר עם תמונה משפחתית.

סיכום מתנות ליום האהבה עשה זאת בעצמך

יום האהבה הוא זמן מצוין להראות למישהו המיוחד שלך כמה אכפת לך. אם חסר לך זמן וכסף, למה שלא תעשה משהו בעצמך? הנה כמה מתנות ליום האהבה ליום האהבה שיעניקו לך השראה:

  • מסגרת תמונה
  • ספל מותאם אישית
  • זר פרחים
  • מחזיק נר
  • אלבום תמונות
  • עוגה בצורת לב
  • צנצנת הערות אהבה
  • כרטיס ליום האהבה

המתנות האלה ליום האהבה בעצמך הן דרך מצוינת להראות למישהו המיוחד שלך כמה אכפת לך. בין אם אתם מחפשים מתנה לו, לה או לילדים, מתנות עשה זאת בעצמכם יגרמו למישהו המיוחד שלכם להרגיש אהוב ומוערך. אז קחו את הציוד שלכם והיו יצירתיים!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן