דף הבית » להעביר את הזמן » מתנה לשותף שמשתחרר

מתנה לשותף שמשתחרר

מתנה לשותף שמשתחרר

מה לקחת בחשבון כשקונים מתנת שחרור לכלא

קניית מתנה לבן זוג שמשתחרר מהכלא יכולה להיות משימה קשה. אתה רוצה למצוא משהו משמעותי שמבטא את רגשותיך ומראה את תמיכתך ביקירך. אבל מה הופך מתנה הולמת למי שזה עתה השתחרר מהכלא? הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת מתנה.

תחשוב על הצרכים שלהם

כאשר בן הזוג שלך ישוחרר מהכלא, יהיו לו צרכים רבים. העדיפות הראשונה שלך צריכה להיות לוודא שהם מטופלים מבחינת הצרכים הבסיסיים. קחו בחשבון דברים כמו ביגוד, מוצרי טיפוח ואוכל. חשבו על מה השותף שלכם עשוי להזדקק כדי להקל על המעבר מחיי הכלא לחיים האזרחיים.

התמקדו בעתיד

בן הזוג שלך עבר הרבה בזמן שהיה בכלא, והם יזדקקו לעזרתך ולתמיכה שלך כשהם יתחילו לבנות מחדש את חייהם. חשבו על מתנות שיעזרו להם להתמקד בעתיד. קחו בחשבון דברים כמו ספרים שיעזרו להם למצוא עבודה, או שיעורים שיעזרו להם לפתח מיומנות חדשה.

בחר משהו אישי

אתה מכיר את בן הזוג שלך טוב יותר מכל אחד, ואתה רוצה לבחור מתנה שתראה להם כמה אכפת לך. חשבו על תחומי העניין והתחביבים של בן הזוג, ובחרו משהו שהוא יעריך. מתנה ייחודית ואישית תראה לבן הזוג שלך שאתה חושב עליו ושאתה שם כדי לתמוך בו.

תן משהו בעל משמעות

המתנה הטובה ביותר שאתה יכול לתת לבן הזוג שלך היא משהו בעל משמעות ושיעזור להם במסעם לחיים טובים יותר. שקול דברים כמו יומן שבו הם יכולים לרשום את המחשבות והרגשות שלהם, או כרטיס מתנה לפגישה טיפולית. בן הזוג שלך יעריך מתנה שמראה שאתה שם בשבילו ושאכפת לך.

רעיונות למתנות לשותף שמשתחרר מהכלא

אם אתם מחפשים את המתנה המושלמת עבור בן הזוג שמשתחרר מהכלא, הנה כמה רעיונות מתחשבים שהם בטוח יעריכו.

חבילת טיפול

אחת המתנות הטובות ביותר שתוכלו לתת לבן הזוג שלכם היא חבילת טיפוח. מלאו אותו בדברים כמו מוצרי טיפוח, חטיפים, ספרים ופריטים אחרים שהם עשויים להזדקק להם. אתה יכול גם לכלול פתק בכתב יד או מזכרת מיוחדת שתזכיר להם את האהבה והתמיכה שלך.

שיחת טלפון או וידאו צ'אט

ייתכן שבן הזוג שלך מרגיש מבודד ובודד לאחר שחרורו, אז שיחת טלפון או וידאו צ'אט יכולים להיות המתנה המושלמת. תן להם לדעת שאתה חושב עליהם ושאתה שם בשבילם. אתה יכול גם לנצל את הזמן הזה כדי להתעדכן ולדבר על החוויות שלהם בכלא.

כרטיסי ברכה

כרטיסי מתנה הם דרך מצוינת להראות לבן הזוג שלך שאתה שם בשבילו ושאתה רוצה לעזור לו במעבר שלהם. שקול לתת להם כרטיס מתנה לחנות שבה הם יכולים לקנות בגדים או מצרכים. אתה יכול גם לתת להם כרטיס מתנה למסעדה או לאולם קולנוע כדי להראות שאכפת לך.

תחביב או שיעור

יכול להיות לבן הזוג שלך יש הרבה זמן פנוי על הידיים אחרי שהם משתחררים, אז למה לא לתת להם משהו שיעזור להם למלא את זמנם? שקול לתת להם שובר מתנה לתחביב או לשיעור שהם התעניינו בו. זה יעזור להם להתמקד בעתיד ולפתח מיומנויות חדשות.

יום ספא

לאחר שבילה שנים בכלא, בן זוגך יכול לנצל קצת זמן להירגע ולהירגע. פנקו אותם ביום ספא בו הם יכולים לקבל עיסוי, טיפול פנים או מניקור. זה יראה לבן הזוג שלך שאכפת לך ושאתה רוצה שיהיה לו יום נטול מתח. קניות עבור מתנה לבן זוג שמשתחרר מהכלא יכול להיות אתגר, אבל אם אתה לוקח את הזמן לחשוב על הצרכים שלהם ולבחור משהו משמעותי, בן הזוג שלך בטוח יעריך את ההתחשבות שלך. עם המתנה הנכונה, אתה יכול להראות לבן הזוג שאתה שם בשבילו ושאתה מחויב לעזור לו להתחיל חיים חדשים. בדוק את סרטוני YouTube אלה כדי למצוא רעיונות נוספים למתנה המושלמת לשחרור מהכלא.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן