דף הבית » TOP10 » משפטי מוטיבציה על אהבה

משפטי מוטיבציה על אהבה

2023-02-25 23:37:00+02:00

אהבה היא בחירה

אהבה זה לא משהו שפשוט קורה לנו. זה משהו שאנחנו בוחרים לעשות. אנחנו בוחרים לאהוב מישהו, ואנחנו בוחרים להישאר מאוהבים בו. אנחנו יכולים לבחור לאהוב מישהו גם כשהם לא מושלמים, ואנחנו יכולים לבחור להישאר מאוהבים בו גם כשהדברים מתקשים. אהבה היא בחירה, וזה תלוי בנו לעשות את הבחירה הזו.

אהבה היא ללא תנאי

אהבה היא ללא תנאי. זה לא תלוי במה שמישהו עושה או לא עושה. זה לא תלוי איך מישהו נראה או כמה כסף יש לו. אהבה היא משהו שניתן בחופשיות וללא ציפייה. זה משהו שניתן ללא תנאים או ציפיות. אהבה היא משהו שניתן ללא שיפוט או ביקורת.

אהבה היא חסרת אנוכיות

אהבה היא חסרת אנוכיות. זה לא קשור למה אנחנו יכולים להפיק מזה. זה לא קשור למה אנחנו יכולים להרוויח מזה. אהבה היא לתת ולא לקחת. מדובר על לשים את הצרכים של מישהו אחר לפני שלנו. מדובר בהקרבה של הרצונות והרצונות שלנו למען מישהו אחר. אהבה היא חסרת אנוכיות וזה משהו שעלינו לשאוף לתת לאחרים.

אהבה היא סבלנית

אהבה היא סבלנית. זה לא משהו שממהרים או ממהרים. לוקח זמן להתפתח ולצמוח. לוקח זמן להבין ולהעריך מישהו. אהבה היא סבלנית וזה משהו שעלינו לשאוף לטפח במערכות היחסים שלנו.

אהבה היא אדיבה

אהבה היא אדיבה. זה לא משהו קשוח או אכזרי. זה לא משהו שהוא שיפוטי או ביקורתי. אהבה היא חביבה וזה משהו שעלינו לשאוף להראות לאחרים. זה משהו שעלינו לשאוף לתת לסובבים אותנו.

אהבה היא סלחנית

אהבה היא סלחנית. זה לא משהו ששומר טינה או שומר ניקוד. זה לא משהו שהוא לא סלחן או לא סולח. אהבה היא סלחנית וזה משהו שעלינו לשאוף להראות לסובבים אותנו. זה משהו שאנחנו צריכים לשאוף לתת למי שאנחנו אוהבים.

אהבה היא מתמשכת

אהבה היא מתמשכת. זה לא משהו שמתפוגג או נעלם. זה משהו חזק ומתמשך. אהבה היא מתמשכת וזה משהו שעלינו לשאוף לטפח במערכות היחסים שלנו. זה משהו שאנחנו צריכים לשאוף לתת למי שאנחנו אוהבים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן