דף הבית » רץ ברשת » משפטי אהבה עצובים מתוך שירים

משפטי אהבה עצובים מתוך שירים

2023-03-15 14:42:00+02:00

משפטי אהבה עצובים מתוך שירים

ציטוטים של משוררים מפורסמים

ניתן למצוא משפטי אהבה עצובים משירים ביצירותיהם של כמה מהמשוררים והסופרים המפורסמים ביותר. רומיאו ויוליה של ויליאם שייקספיר הוא דוגמה קלאסית לסיפור אהבה עם סוף טרגי. אחת השורות קורעות הלב מהמחזה היא פטירתה המפורסמת של יוליה: "הו רומיאו, רומיאו! למה אתה רומיאו?" השורה הזו מבטאת את הייאוש של ג'ולייט מחוסר היכולת להיות עם הגבר שהיא אוהבת.

משורר מפורסם נוסף שכתב על אהבה ואובדן היה ג'ון קיטס. בשירו אודה לזמיר כתב קיטס, "לא נולדת למוות, ציפור אלמוות!" שורה זו מבטאת את עצבותו של המשורר מהמחשבה על תמותה של הזמיר.

ציטוטים משירים פחות מוכרים

משפטי אהבה עצובים משירים אפשר למצוא גם ביצירותיהם של משוררים פחות מוכרים. דוגמה אחת היא השיר The Broken Heart מאת אליזבת בארט בראונינג. בשיר זה כותב בראונינג, "הלב שלי שבור, אבל אסור לי לבכות". שורה זו מבטאת את עצבותה של הדוברת על אובדן אהובה.

דוגמה נוספת לשיר פחות מוכר עם משפט אהבה עצוב הוא גן האהבה מאת וויליאם בלייק. בשיר זה כותב בלייק, "האהבה אינה מבקשת לעצמה לרצות, וגם לא לעצמה יש אכפתיות." שורה זו מבטאת את העצב של הדובר על כך שאהבה לא תמיד מביאה אושר.

ציטוטים ממשוררים מודרניים

משפטי אהבה עצובים משירים ניתן למצוא גם ביצירותיהם של משוררים מודרניים. דוגמה אחת היא השיר Love is Not All מאת עדנה סנט וינסנט מילאי. בשיר זה כותב מילאי, "אהבה היא לא הכל: היא לא בשר ולא משקה." שורה זו מבטאת את עצבותו של הדובר על כך שאין די באהבה כדי לקיים אדם.

דוגמה נוספת לשיר מודרני עם משפט אהבה עצוב הוא שיר האהבה של ג'יי אלפרד פרורוק מאת TS אליוט. בשיר זה כותב אליוט: "מדדתי את חיי בכפות קפה". שורה זו מבטאת את עצבותו של הדובר על כך שחייו היו כל כך ארציים ובלתי מספקים.

סיכום

משפטי אהבה עצובים משירים ניתן למצוא ביצירותיהם של כמה מהמשוררים והסופרים המפורסמים ביותר, וכן ביצירותיהם של משוררים פחות מוכרים ומודרניים. שורות אלו מבטאות את העצב והייאוש שיכולים לבוא עם אהבה ואובדן.

למד עוד

למידע נוסף על משפטי אהבה עצובים משירים, בקר בדף ויקיפדיה על שירת אהבה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן