דף הבית » רץ ברשת » משפטי אהבה משירי סטיפים

משפטי אהבה משירי סטיפים

2023-03-13 16:02:00+02:00

משפטי אהבה משירי סטיפים

סטיפים היא להקת רוק הולנדית שהוקמה בסוף שנות ה-70. הלהקה ידועה במילים קליטות ולעתים קרובות רומנטיות שלה. רבים מהשירים שלהם מכילים משפטי אהבה יפים שהפכו לקלאסיקה בסצנת המוזיקה ההולנדית. הנה כמה ממשפטי האהבה הבלתי נשכחים משירי Stips.

"אייק וויל ג'ה"

השיר "Ik Wil Je" (I Want You) הוא אחד משירי הסטיפים הפופולריים ביותר. הוא יצא ב-1981 ומאז הפך לקלאסיקה. השיר עוסק בגבר שמאוהב באישה ומוכן לעשות הכל כדי להיות איתה. הפזמון של השיר מכיל את משפט האהבה הבלתי נשכח "Ik wil je, ik wil je, ik wil je zo graag" (אני רוצה אותך, אני רוצה אותך, אני רוצה אותך כל כך).

"קום ביג' מיג'"

השיר "Kom Bij Mij" (בוא אלי) יצא ב-1983 והוא עוסק בגבר שמאוהב באישה ומנסה לשכנע אותה לבוא אליו. הפזמון של השיר מכיל את משפט האהבה הבלתי נשכח "Kom bij mij, kom bij mij, kom bij mij voor altijd" (בוא אלי, בוא אלי, בוא אלי לנצח).

"אייק וויל ג'ו"

השיר "Ik Wil Jou" (I Want You) יצא ב-1984 והוא עוסק בגבר שמאוהב באישה ומנסה לשכנע אותה להיות איתו. הפזמון של השיר מכיל את משפט האהבה הבלתי נשכח "Ik wil jou, ik wil jou, ik wil jou zo graag" (אני רוצה אותך, אני רוצה אותך, אני רוצה אותך כל כך).

"Ik Wil Jou Voor Altijd"

השיר "Ik Wil Jou Voor Altijd" (I Want You Forever) יצא בשנת 1985 והוא עוסק בגבר שמאוהב באישה ומנסה לשכנע אותה להיות איתו לנצח. הפזמון של השיר מכיל את משפט האהבה הבלתי נשכח "Ik wil jou voor altijd, ik wil jou voor altijd, ik wil jou voor altijd" (אני רוצה אותך לנצח, אני רוצה אותך לנצח, אני רוצה אותך לנצח).

אלו רק חלק ממשפטי האהבה הבלתי נשכחים משירי Stips. אם אתה רוצה לשמוע עוד שירים שלהם, אתה יכול לבדוק את ערוץ היוטיוב הרשמי שלהם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן