דף הבית » TOP10 » משפטי אהבה מהמקורות

משפטי אהבה מהמקורות

2023-02-28 01:28:00+02:00

משפטי אהבה מהתנ"ך

התנ"ך מלא במשפטי אהבה יפים ומעוררי השראה. אחד המפורסמים ביותר הוא מ-1 לקורינתיים 13:4-7: "האהבה היא סבלנית, האהבה היא אדיבה. זה לא מקנא, זה לא מתפאר, זה לא גאה. זה לא מבזה אחרים, זה לא מחפש את עצמו, זה לא כועס בקלות, זה לא שומר על עוולות. האהבה אינה מתענגת על הרוע אלא שמחה עם האמת. זה תמיד מגן, תמיד סומך, תמיד מקווה, תמיד מתמיד".

משפטי אהבה משייקספיר

וויליאם שייקספיר ידוע בזכות משפטי האהבה היפים והרומנטיים שלו. אחד המפורסמים ביותר הוא מרומיאו ויוליה: "השפע שלי הוא חסר גבולות כמו הים, האהבה שלי עמוקה; ככל שאני נותן לך יותר, כך יש לי יותר, כי שניהם אינסופיים."

משפטי אהבה ממשוררים

משוררים כתבו כמה ממשפטי האהבה היפים והרומנטיים ביותר. אחד המפורסמים הוא מהמשורר כחליל ג'יבראן: "יהיו מרחבים ביחד שלכם, ותן לרוחות השמים לרקוד ביניכם. אהבו איש את רעהו אך אל תצרו קשר של אהבה: תנו לו להיות ים נע בין חופי נפשכם".

משפטי אהבה מסרטים

סרטים מלאים במשפטי אהבה רומנטיים ומעוררי השראה. אחד המפורסמים ביותר הוא מ"כלת הנסיכה": "המוות אינו יכול לעצור אהבה אמיתית. כל מה שהוא יכול לעשות זה לדחות את זה לזמן מה."

משפטי אהבה משירים

שירים הם מקור מצוין למשפטי אהבה. אחד המפורסמים הוא מהשיר "לחן ללא שרשרת" של האחים הצדיקים: "אוי, אהובי, יקירי, רעבתי למגע שלך. תקופה ארוכה ובודדה".

משפטי אהבה מאנשים מפורסמים

אנשים מפורסמים אמרו כמה ממשפטי האהבה המעוררים והרומנטיים ביותר. אחד המפורסמים ביותר הוא מהסופר ליאו בוסקליה: "אהבה תמיד יוצרת, היא אף פעם לא הורסת. בשקר זה ההבטחה היחידה של האדם."

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן