דף הבית » ויראלי » משפטי אהבה יפים וחכמים

משפטי אהבה יפים וחכמים

2023-03-08 03:41:00+02:00

מה זאת אהבה?

אהבה היא רגש מורכב שיכול להיות קשה להגדרה. זה מתואר לעתים קרובות כתחושה חזקה של חיבה ודאגה לאדם אחר. ניתן לתאר זאת גם כחיבור עמוק בין שני אנשים שהוא גם רגשי וגם פיזי. אהבה יכולה להתבטא בדרכים רבות ושונות, כולל באמצעות מילים.

משפטי אהבה יפים וחכמים

1. "אהבה היא סבלנית, אהבה היא אדיבה. זה לא מקנא, זה לא מתפאר, זה לא גאה".

זהו ציטוט מהתנ"ך, א' לקורינתים 13:4-7. זהו משפט אהבה יפה וחכם שמדבר על כוחה של האהבה וכיצד היא יכולה להוות מקור לכוח ונחמה.

2. "אהבה היא ידידות המוגדרת למוזיקה."

זהו ציטוט של הסופר האמריקאי המפורסם, ג'וזף קמפבל. זה מדבר על הרעיון שאהבה היא חיבור מיוחד בין שני אנשים שהוא גם רגשי וגם פיזי.

3. "אהבה היא מעשה של סליחה אינסופית."

זהו ציטוט של המשורר ההודי המפורסם, חליל ג'יבראן. זה מדבר על הרעיון שאהבה היא רגש רב עוצמה שיכול לעזור לנו לסלוח ולהמשיך הלאה מטעויות העבר.

4. "אהבה היא בד מרוהט על ידי הטבע ורקום על ידי דמיון."

זהו ציטוט של הסופר הצרפתי המפורסם, וולטייר. זה מדבר על הרעיון שאהבה היא כוח יצירתי שאפשר להשתמש בו כדי ליצור משהו יפה.

5. "אהבה היא כוח אדיר יותר מכל דבר אחר."

זהו ציטוט של הסופרת האמריקאית המפורסמת, ברברה דה אנג'ליס. זה מדבר על הרעיון שאהבה היא רגש רב עוצמה שיכול לעזור לנו להתגבר על כל מכשול.

6. "אהבה היא משחק ששניים יכולים לשחק ושניהם מנצחים."

זהו ציטוט של הסופרת האמריקאית המפורסמת, אווה גאבור. זה מדבר על הרעיון שאהבה היא חיבור מיוחד בין שני אנשים שיכול להביא שמחה ואושר לשניהם.

7. "אהבה היא הבטחה, אהבה היא מזכרת, פעם אחת שניתנה לעולם לא נשכח, לעולם אל תיתן לה להיעלם."

זהו ציטוט של הזמר האמריקאי המפורסם, ג'ון לנון. זה מדבר על הרעיון שאהבה היא קשר מיוחד בין שני אנשים שצריך להוקיר ולעולם לא לשכוח.

8. "אהבה היא דבר נפלא."

זהו ציטוט של הסופר האמריקאי המפורסם, וויליאם שייקספיר. זה מדבר על הרעיון שאהבה היא רגש יפה שיכול להביא שמחה ואושר למי שחווים אותה.

9. "אהבה היא המרענן הכי גדול בחיים."

זהו ציטוט של האמן הספרדי המפורסם, פבלו פיקאסו. זה מדבר על הרעיון שאהבה היא רגש רב עוצמה שיכול להביא שמחה ואושר למי שחווים אותה.

10. "אהבה היא הכוח היחיד המסוגל להפוך אויב לחבר."

זהו ציטוט של מנהיג זכויות האזרח האמריקני המפורסם, מרטין לותר קינג ג'וניור. הוא מדבר על הרעיון שאהבה היא רגש רב עוצמה שיכול לעזור לנו להתגבר על כל מכשול ולהפוך אויבים לחברים. למידע נוסף על אהבה בויקיפדיה

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן