דף הבית » עשרת הגדולים » משפטי אהבה ברסלמניה

משפטי אהבה ברסלמניה

2023-03-05 21:28:00+02:00

הרוק וג'ון סינה

אחד ממשפטי האהבה הזכורים ביותר בהיסטוריה של רסלמניה הגיע מ"דה רוק" וג'ון סינה. ברסלמניה XXVIII, לדה רוק וג'ון סינה היה אחד המשחקים האפיים ביותר בהיסטוריה של האירוע. לאחר המשחק, The Rock אמר לג'ון סינה, "סוף סוף, The Rock חזר לרסלמניה". זה היה סימן של כבוד מהרוק לג'ון סינה וסימן של אהבה מהמעריצים.

האלק הוגאן ואנדרה הענק

עוד משפט אהבה בלתי נשכח בהיסטוריה של רסלמניה הגיע מהאלק הוגאן ואנדרה הענק. ברסלמניה השלישית, הולק הוגאן ואנדרה הענק היו אחד המשחקים האיקוניים ביותר בתולדות האירוע. לאחר המשחק, האלק הוגאן אמר לאנדרה הענק, "אני אוהב אותך, אחי." זה היה סימן של כבוד מהאלק הוגאן לאנדרה הענק וסימן לאהבה מצד המעריצים.

הקברן ושון מייקלס

לאנדרטייקר ושון מייקלס היה אחד המשחקים האגדיים ביותר בהיסטוריה של רסלמניה. ברסלמניה XXVI, הקברן ושון מייקלס היו אחד המשחקים האפיים ביותר בהיסטוריה של האירוע. לאחר המשחק, הקברן אמר לשון מייקלס, "אני אוהב אותך, אחי." זה היה סימן של כבוד מהקברן לשון מייקלס וסימן לאהבה מצד המעריצים.

אלו הם רק כמה ממשפטי האהבה הזכורים ביותר בהיסטוריה של רסלמניה. רסלמניה הוא הזמן שבו הכוכבים הגדולים בעסק יזרחו ועבור המעריצים להראות את אהבתם לספורט. זה הזמן למתאבקים להראות את כבודם זה לזה ולאוהדים להראות את אהבתם לספורט.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן