דף הבית » ויראלי » מרים בן חיים חנות פרחים קרית שמונה

מרים בן חיים חנות פרחים קרית שמונה

מרים בן חיים חנות פרחים קרית שמונה

חנות הפרחים של מרים בן חיים

מרים בן חיים היא הבעלים הגאה של חנות פרחים הממוקמת בעיר קריית שמונה בישראל. החנות שלה מציעה מבחר ייחודי של פרחים, צמחים וסידורים שבוודאי יהפכו כל אירוע לבלתי נשכח. התשוקה שלה לפרחים ניכרת בעבודתה, וניכר שלקוחותיה מעריכים את היופי שביצירותיה. בחנות הפרחים של מרים, הלקוחות יכולים למצוא מגוון רחב של פרחים, משושנים וחבצלות ועד סחלבים וחמניות. היא גם מציעה מגוון של צמחים, כולל סוקולנטים, עצי בונסאי, ואפילו קקטוסים. הסידורים שלה מדהימים ומושלמים לכל אירוע, מחתונות וימי נישואין ועד ימי הולדת וסיום לימודים.

מה שמייחד את החנות של מרים

חנות הפרחים של מרים מיוחדת בגלל המחויבות שלה ללקוחותיה. היא לוקחת את הזמן כדי להכיר את הלקוחות שלה ואת הצרכים שלהם, והיא תמיד מוכנה לעשות את המייל הנוסף כדי לוודא שהם מרוצים. יש לה גם עין יצירתית, המאפשרת לה ליצור סידורים ייחודיים ויפים באמת. בנוסף למחויבותה ללקוחותיה, החנות של מרים מציעה גם מגוון שירותים המבליטים אותה מהמתחרים. היא מציעה משלוח פרחים, תכנון אירועים ואפילו סידורים מותאמים אישית. למי שמחפש משהו מיוחד במיוחד, מרים יכולה גם ליצור זרים וסידורים מותאמים אישית כדי להפוך כל אירוע למיוחד באמת.

שירותי משלוחי פרחים

חנות הפרחים של מרים מציעה שירותי משלוחי פרחים כדי להקל ונוח על הלקוחות לשלוח פרחים ליקיריהם. מרים יכולה לספק פרחים טריים לכל מקום בעיר, והיא אף יכולה לבצע משלוחים לערים אחרות בישראל. היא מקפידה על הגעת הפרחים בזמן ובמצב מושלם ושירותי המשלוחים שלה אמינים ומשתלמים.

שירותי תכנון אירועים

חנות הפרחים של מרים מציעה גם שירותי תכנון אירועים כדי להפוך כל אירוע למיוחד באמת. היא יכולה ליצור סידורים וקישוטים מותאמים אישית לחתונות, ימי נישואין, סיום לימודים, ימי הולדת ואירועים מיוחדים אחרים. היא מציעה גם שירותי משלוח פרחים למי שצריך לשלוח פרחים לאורחים.

סידורים מותאמים אישית

למי שמחפש משהו מיוחד במיוחד, מרים יכולה ליצור סידורים מותאמים אישית כדי להפוך כל אירוע למיוחד באמת. היא יכולה ליצור זרי פרחים יפים וסידורים אחרים עם מגוון פרחים, צמחים וקישוטים. הסידורים המותאמים אישית שלה הם ייחודיים וניתן להתאים אותם לכל תקציב.

בקרו בחנות הפרחים של מרים בן חיים קרית שמונה

חנות הפרחים של מרים בן חיים היא המקום המושלם למצוא סידורים יפים וייחודיים לכל אירוע. המחויבות שלה ללקוחותיה, העין היצירתית שלה ומגוון השירותים שלה גורמים לחנות שלה לבלוט מהמתחרים. בקר בחנות שלה היום כדי לראות מה עושה אותה כל כך מיוחדת. למידע נוסף על מרים בן חיים חנות פרחים קרית שמונה, ניתן לצפות בסרטון זה.

השירותים המוצעים בחנות הפרחים מרים בן חיים קרית שמונה

  • משלוח פרחים
  • תכנון אירוע
  • סידורים מותאמים אישית
  • מבחר ייחודי של פרחים וצמחים
  • עין יצירתית לסידורים
  • שירותי משלוחים במחירים נוחים

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן