דף הבית » News » מרילין מונרו משפטי אהבה

מרילין מונרו משפטי אהבה

2023-03-03 06:40:00+02:00

חיי האהבה של מרילין מונרו

מרילין מונרו הייתה שחקנית, דוגמנית וזמרת אמריקאית. היא הייתה אחת הדמויות האיקוניות ביותר של המאה ה-20 ועדיין זכורה היום בזכות יופיה, קסמה ושנינותה. מונרו הייתה נשואה שלוש פעמים וניהלה רומנים רבים עם כמה מהגברים המפורסמים ביותר בתקופתה. היא הייתה ידועה במערכות היחסים הנלהבות והסוערות שלה, שלעתים קרובות היו נושא הציטוטים המפורסמים שלה.

הציטוטים המפורסמים של מרילין מונרו

מרילין מונרו הייתה ידועה בציטוטים השנונים והחריפים שלה על אהבה וחיים. הנה כמה מהציטוטים המפורסמים ביותר שלה על אהבה:

"אני אנוכי, חסר סבלנות וקצת חסר ביטחון. אני עושה טעויות, אני חסר שליטה ולפעמים קשה לטפל בו. אבל אם אתה לא יכול להתמודד איתי במקרה הגרוע ביותר, אז אתה בטוח לא ראוי לי. במיטבי."

"אם אתה יכול להצחיק אישה, אתה יכול לגרום לה לעשות הכל."

"אהבה היא כמו שעון חול, כשהלב מתמלא כשהמוח מתרוקן."

"ילדה חכמה מנשקת אבל לא אוהבת, מקשיבה אבל לא מאמינה, והולכת לפני שהיא נשארת."

פרשיות האהבה של מרילין מונרו

למרילין מונרו היו רומנים רבים עם כמה מהגברים המפורסמים ביותר בתקופתה. היא הייתה נשואה שלוש פעמים, תחילה לג'יימס דאגרטי, אחר כך לג'ו דימאג'יו, ולבסוף לארתור מילר. היו לה גם רומנים עם ג'ון קנדי, פרנק סינטרה ומרלון ברנדו. מונרו הייתה ידועה במערכות היחסים הנלהבות והסוערות שלה, שלעתים קרובות היו נושא הציטוטים המפורסמים שלה.

מערכת היחסים של מרילין מונרו עם ג'ון קנדי

מערכת היחסים של מרילין מונרו עם ג'ון קנדי הייתה אחת מפרשיות האהבה המפורסמות ביותר של המאה ה-20. השניים ניהלו רומן קצר ב-1962, ומונרו שרה את "Happy Birthday" לקנדי באירוע התרמה במדיסון סקוור גארדן. הפרשה הייתה קצרת מועד, אך היא הייתה נושא להרבה השערות ורכילות.

מערכת היחסים של מרילין מונרו עם ג'ו דימאג'יו

נישואיה השניים של מרילין מונרו היו לאגדת הבייסבול ג'ו דימאג'יו. השניים ניהלו מערכת יחסים סוערת, ומונרו הגישה בקשה לגירושים לאחר תשעה חודשי נישואים בלבד. למרות הגירושים, השניים נשארו חברים קרובים עד מותה של מונרו ב-1962.

המורשת של מרילין מונרו

המורשת של מרילין מונרו חיה היום. היא זכורה בזכות יופיה, קסמה ושנינותה, כמו גם הציטוטים המפורסמים שלה על אהבה וחיים. מערכות היחסים שלה עם כמה מהגברים המפורסמים ביותר בתקופתה עדיין נושאים ספקולציות ורכילות רבות. הציטוטים המפורסמים שלה על אהבה וחיים ממשיכים לעורר אנשים ברחבי העולם.

למד עוד על חיי האהבה של מרילין מונרו

כדי ללמוד עוד על חיי האהבה של מרילין מונרו והציטוטים המפורסמים שלה, בדוק את החיפוש הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן