דף הבית » להעביר את הזמן » מסגרת לברכה ליום הולדת עם פרחים

מסגרת לברכה ליום הולדת עם פרחים

מסגרת לברכה ליום הולדת עם פרחים

מה אתה צריך כדי להכין מסגרת לברכה ליום הולדת עם פרחים

בכל הנוגע למתנות יום הולדת יצירתיות, מסגרת עם ברכה עשויה פרחים היא אופציה מצוינת. זה לא כל כך קשה כמו שזה נראה, וזו דרך מצוינת לגרום למישהו להרגיש מיוחד ביום ההולדת שלו. כדי להכין מסגרת לברכה ליום הולדת עם פרחים, תזדקק לכמה ציוד:

  • מסגרת (עץ, פלסטיק או מתכת)
  • חוט פרחים
  • קצף פרחוני
  • מספריים
  • סֶרֶט
  • פרחים חדשים

שלבים להכנת מסגרת לברכה ליום הולדת עם פרחים

לאחר שאספתם את האספקה, תוכלו להתחיל להכין את המסגרת. להלן השלבים להכנת מסגרת לברכה ליום הולדת עם פרחים:

שלב 1: בחר את המסגרת

השלב הראשון ביצירת מסגרת לברכה ליום הולדת עם פרחים הוא בחירת המסגרת. אתה יכול לבחור כל סוג של מסגרת שאתה אוהב, כל עוד הוא חזק מספיק כדי להחזיק את הקצף והפרחים. עץ, פלסטיק ומתכת כולם עובדים היטב. גודל המסגרת יהיה תלוי בכמה פרחים תרצו להשתמש בברכה.

שלב 2: חותכים את הקצף הפרחוני

לאחר שבחרתם את המסגרת, תצטרכו לחתוך את הקצף הפרחוני כך שיתאים למסגרת. וודאו שהקצף נחתך לאותו גודל של המסגרת, כך שהוא יתאים היטב. אם הקצף גדול מדי, הוא לא יתאים למסגרת כמו שצריך.

שלב 3: הכנס את הקצף הפרחוני

לאחר חיתוך הקצף, אתה יכול להכניס אותו למסגרת. ודא שהקצף נמצא במרכז המסגרת ושהקצוות מסודרים כהלכה. הקצף צריך להתאים היטב למסגרת כדי שלא יזוז.

שלב 4: חתוך את חוט הפרחים

לאחר שהקצף נמצא במקומו, תצטרך לחתוך את חוט הפרחים. יש לחתוך את החוט לאותו גודל של המסגרת, כך שהוא ישתלב היטב סביב הקצף. זה ישמור על הפרחים במקום ויעניק למסגרת מראה מוגמר.

שלב 5: הוסף את הסרט

לאחר שהחוט נמצא במקומו, אתה יכול להוסיף את הסרט. ניתן להשתמש בסרט כדי להוסיף מגע דקורטיבי למסגרת ולעזור לשמור על הפרחים במקומם. אתה יכול לבחור כל סוג של סרט שאתה אוהב, אבל וודא שהוא חזק מספיק כדי להחזיק את הפרחים.

שלב 6: הוסף את הפרחים

עכשיו כשהמסגרת מוכנה, אפשר להתחיל להוסיף את הפרחים. אתה יכול להשתמש בכל סוג של פרח שאתה אוהב, אבל לוודא שהם טריים. מסדרים את הפרחים במסגרת בכל דרך שתרצו, וודאו שהחוט מחזיק את הפרחים בצורה בטוחה במקומם.

שלב 7: צרף את כרטיס הברכה

השלב האחרון הוא לצרף את כרטיס הברכה. אתה יכול להשתמש בכל סוג של כרטיס שאתה אוהב, אבל וודא שהכרטיס מחובר היטב למסגרת. זה יקל על הנמען לקרוא את ההודעה.

לאחר שתבצע את השלבים האלה, תהיה לך מסגרת יפה לברכה ליום הולדת עם פרחים. זו דרך מצוינת להראות למישהו שאכפת לך ולהפוך את יום ההולדת שלו למיוחד. אם אתה מחפש רעיונות נוספים, בדוק מתנות יום הולדת יצירתיות ב-YouTube לקבלת השראה נוספת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן