דף הבית » רץ ברשת » מה שאתה צריך לדעת על פרח עלים בשרני עם פרחים ורודים

מה שאתה צריך לדעת על פרח עלים בשרני עם פרחים ורודים

מה שאתה צריך לדעת על פרח עלים בשרני עם פרחים ורודים

מבוא לפרח עלה בשרני עם פרחים ורודים

פרח עלה בשרני עם פרחים ורודים הוא צמח רב שנתי מושך את העין שבטוח יוסיף יופי וצבע לכל גינה. צמח זה יליד חלקים רבים של העולם, כולל חלקים מאירופה, צפון אמריקה ומרכז אמריקה. זוהי בחירה פופולרית עבור גננים בשל פריחתו האטרקטיבית ויכולתו לשגשג באקלים רבים ושונים. פרח עלה בשרני הוא רב שנתי עשבוני שגדל עד לגובה של מטר וחצי. העלים שלו בשרניים ודומים לאלה של סוקולנט, ואורכם בדרך כלל 4-8 סנטימטרים. הפרחים בדרך כלל ורודים, אם כי ישנם סוגים מסוימים עם פרחים לבנים, צהובים או אפילו סגולים. קוטר הפרחים בדרך כלל 2-4 סנטימטרים, והם מופיעים באשכולות של עד 15 פריחות.

היכן גדל פרח עלה בשרני

פרח עלה בשרני הוא צמח עמיד שיכול לשרוד באקלים רבים ושונים. הוא מעדיף שמש מלאה ואדמה מתנקזת היטב אך יכולה לסבול צל חלקי. הוא לא מקפיד על סוג הקרקע, למרות שהוא לא מצליח בקרקעות חימר. הוא גם צריך כמות מתונה של מים, למרות שהוא עמיד לבצורת ברגע שהוא מבוסס. פרח עלה בשרני הוא בחירה פופולרית עבור גבולות, מיטות ומיכלים. זה יכול לשמש גם ככיסוי קרקע, אם כי הוא עלול להתפשט מהר מדי באזורים מסוימים. ניתן לגדל צמח זה גם במיכלים גדולים, כל עוד הם מתנקזים היטב.

כיצד לטפל בפרח עלה בשרני

פרח עלה בשרני קל יחסית לטיפול וניתן לגדלו במינימום מאמץ. יש לשתול אותו בשמש מלאה או בצל חלקי, באדמה מנקזת היטב. יש להשקות אותו באופן קבוע, אך אין צורך להשקות אותו לעתים קרובות מדי. יש להפרות אותו בכל אביב בדשן מאוזן. יש לגזום אותו באביב או בתחילת הקיץ, לפני שהוא פורח. פרחים מושקעים יעזרו גם לעודד פריחה נוספת.

מזיקים ומחלות

פרח עלה בשרני עמיד יחסית למזיקים ומחלות. עם זאת, זה יכול להיות מושפע מכנימות, שבלולים וחלזונות. ניתן להדביר מזיקים אלה באמצעות שימוש קבוע של סבון קוטל חרקים או חומרי הדברה אורגניים אחרים. פרח עלה בשרני יכול להיות מושפע גם ממגוון מחלות פטרייתיות, כגון טחב אבקתי וכתם עלים. ניתן למנוע מחלות אלו על ידי הימנעות מהשקיה תקורה והסרת עלים נגועים.

רְבִיָה

ניתן להפיץ את פרח העלים הבשרני מזרעים או מייחורים. יש להתחיל זרעים בתוך הבית 6-8 שבועות לפני הכפור האחרון ולהשתיל בחוץ כאשר מזג האוויר מתחמם. יש לקחת ייחורים באביב או בתחילת הקיץ ולשתול אותם באדמה לחה ומנקזת היטב. פרח עלה בשרני הוא צמח אטרקטיבי וקל לטיפול שיוסיף יופי וצבע לכל גינה. זהו צמח רב שנתי עמיד שיכול לשגשג באקלים רבים ושונים, וניתן לגדל אותו בגבולות, ערוגות או מיכלים. הוא גם עמיד יחסית למזיקים ומחלות, וניתן להפיץ אותו מזרעים או מייחורים. עם טיפול נאות, פרח עלה בשרני ישגשג בכל גינה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן