דף הבית » הכי מדובר » מה לדעת על הצמח עם פרחים גדולים וצבעוניים

מה לדעת על הצמח עם פרחים גדולים וצבעוניים

מה לדעת על הצמח עם פרחים גדולים וצבעוניים

מבוא לצמח עם פרחים גדולים וצבעוניים

אם אתם מחפשים להוסיף כתם צבע יפה לגינה שלכם, הצמח עם פרחים גדולים וצבעוניים הוא בחירה מצוינת. לא רק שקל לטפל בצמח הזה, אלא שהוא גם כולל פריחה גדולה שיכולה להגיע לקוטר של עד 6 אינץ'. המשיכו לקרוא כדי לגלות את כל מה שאתם צריכים לדעת על הצמח התוסס הזה, כולל שמו, מראהו ושיטות הריבוי שלו.

מה שמו של הצמח עם פרחים גדולים וצבעוניים?

הצמח בעל הפרחים הגדולים והצבעוניים נקרא החמנייה המקסיקנית. צמח זה יליד מקסיקו ומרכז אמריקה, והוא בן למשפחת החמניות. הוא ידוע גם בשם הטיתוניה או ציפורני העץ, וזהו פרח שנתי פופולרי המשמש להוספת צבע לגנים.

הופעת החמנייה המקסיקנית

החמנייה המקסיקנית היא פרח חד-שנתי שיכול להגיע לגובה של עד 6 מטרים. הפריחה הגדולה והצבעונית יכולה להיות בקוטר של עד 6 סנטימטרים ומגיעות בגוונים של צהוב, כתום ואדום. עלי הכותרת של הפרח מסולסלים ומרכזו מלא באבקנים צהובים אווריריים. העלים של החמנייה המקסיקנית הינם ירוקים עמוקים ובעלי צורת אליפסה.

טיפול בחמנייה מקסיקנית

החמנייה המקסיקנית היא צמח שקל לטפל בו. הוא מעדיף שמש מלאה ואדמה מנוקזת היטב. הוא עמיד לבצורת ויכול לשרוד באדמה דלה. כדי לעודד פריחה נוספת, יש להפרות את החמנייה המקסיקנית כל שבועיים במהלך הקיץ. במהלך החורף, יש לקצץ ולהפרות בתדירות נמוכה יותר. חשוב גם למות את הפרחים כשהם דוהים כדי להבטיח שהצמח ימשיך לפרוח.

ריבוי החמנייה המקסיקנית

ריבוי החמנייה המקסיקנית הוא קל. ניתן לשתול את הזרע ישירות באדמה או להתחיל בתוך הבית. כדי להתחיל את הזרע בתוך הבית, יש לשתול אותו בעציץ מלא באדמה. הנח את העציץ במקום שטוף שמש ושמור על האדמה לחה. לאחר שהזרע נבט, ניתן להשתיל אותו בגינה. אם אתה מפיץ את החמנייה המקסיקנית מייחורים, אתה יכול לקחת ייחורים מהגבעולים או מהעלים. טובלים את הקצה החתוך של הייחור בהורמון השרשה ומניחים אותו בסיר מלא באדמה לחה. הנח את העציץ במקום שטוף שמש ושמור על האדמה לחה. לאחר השתרשות הייחורים, ניתן להשתיל את הצמח בגינה.

סיכום

החמנייה המקסיקנית היא בחירה מצוינת עבור גננים המחפשים צמח בעל פריחה צבעונית וגדולה. צמח קל לטיפול זה עמיד לבצורת ויכול לשרוד בקרקעות עניות. ניתן להרבותו מזרעים או מייחורים, ויש לדשן כל שבועיים במהלך הקיץ. עם טיפול נאות, הצמח התוסס הזה יפרח לאורך כל הקיץ ויוסיף כתם צבע לגינה שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן