דף הבית » הכי מדובר » מה המילים לשיר אני אביא לך פרחים אמא שלי?

מה המילים לשיר אני אביא לך פרחים אמא שלי?

מה המילים לשיר אני אביא לך פרחים אמא שלי?

מהו השיר 'אני אביא לך פרחים אמא שלי'?

השיר "אני אביא לך פרחים אמא שלי" הוא שיר עם שנכתב על ידי הזמר והיוצר הישראלי אבי טולדנו. השיר יצא בשנת 2008 כחלק מאלבומו של טולדנו, My Mother's Garden וזכה במהירות לפופולריות, והפך למרכיב עיקרי בתרבות הישראלית. השיר הוא אודה מרה-מתוקה לאמהות בכל מקום, המזכיר את האהבה והמסירות שאמהות מעניקות לעתים קרובות מבלי לצפות לתמורה.

ההיסטוריה של 'אני אביא לך פרחים אמא שלי'

אבי טולדנו כתב את "אביא לך פרחים אמא שלי" ב-2007 כמחווה לאמו שלו, שנפטרה שנה קודם לכן. השיר הוקלט ויצא בשנה שלאחר מכן באלבומו My Mother's Garden. השיר הפך מאז לאחד משירי העם הישראלים האהובים בכל הזמנים, כשדורות של ישראלים שרים אותו לכבוד אמותיהם.

המשמעות מאחורי המילים

המילים של "אביא לך פרחים אמא שלי" מספרות את סיפור מסירותו של בן לאמו. השיר מדבר על אהבה ללא תנאי של אמא, על איך שהיא נותנת בלי לצפות לתמורה. השיר הוא תזכורת לקורבנות שמקריבות אמהות למען ילדיהן וחגיגה של הקשר בין אמהות לילדיהן.

מבט מקרוב על המילים

השיר מתחיל במילים: "אביא לך פרחים אמא שלי/זר ורדים, אני אוסף/על כל מה שאתה עושה/על כל מה שאתה נותן/אהבתי אליך לעולם לא תיגמר". מילים אלו מדברות על האהבה וההערכה העמוקה שיש לבן לאמו. הוא מבטיח להביא לה פרחים מתוך הערכה לכל מה שהיא עושה, ואהבתו אליה לעולם לא תיגמר. הפזמון של השיר הוא כדלקמן: "אני אביא לך פרחים אמא שלי / ואני אביא לך אהבה / ואני יביא לך צחוק/למלא את האוויר למעלה." הדבר מדבר על רצונו של הבן להעניק לאמו שמחה ואושר בתמורה לכל מה שעשתה למענו. הוא מבטיח להביא לה צחוק ואהבה למלא את האוויר. השיר מסתיים במילים הבאות: "אני אביא לך פרחים אמא שלי / ואני אביא לך שלום / אני אביא לך ברכות / שלעולם לא יפסק". הבן מבטיח להביא לאמו שלום וברכות שלא ייפסקו לעולם. הדבר מדבר על רצונו של הבן להפוך את חיי אמו שלווים ומבורכים ככל האפשר.

המורשת של 'אני אביא לך פרחים אמא שלי'

השיר "אביא לך פרחים אמא שלי" של אבי טולדנו הפך לשיר עם ישראלי אהוב, ועדיין מושר לכבוד האמהות בכל מקום. השיר משמש תזכורת לאהבה ולמסירות ללא תנאי שמעניקות אמהות לילדיהן, ומהווה חגיגה לקשר בין אמהות לילדיהן. מסיבה זו, השיר הפך לעיקר בתרבות הישראלית והוא ימשיך להיות מושר לדורות הבאים. אם תרצו להאזין לשיר, תוכלו למצוא אותו ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן