דף הבית » המלצות הצוות » מהו צמח עם פרחים צהובים ואדומים קטנים שנמצא בחצרות?

מהו צמח עם פרחים צהובים ואדומים קטנים שנמצא בחצרות?

. מהו צמח עם פרחים צהובים ואדומים קטנים שנמצא בחצרות?

מבוא לצמחים עם פרחים צהובים ואדומים קטנים

כאשר אתה חושב על צמחים עם פרחים קטנים צהובים ואדומים, אתה עשוי לחשוב על מצרך גן קלאסי. בין אם אתה גנן מתחיל או מומחה, כמה מהצמחים האלה בחצר שלך יוסיף יופי וחיים למרחבים החיצוניים שלך. צמחים אלו עמידים וקלים יחסית לטיפול, מה שהופך אותם לבחירה מצוינת עבור כל מי שמחפש מפעל תחזוקה נמוך שמוסיף יופי וצבע לחצר שלו.

זני צמחים נפוצים עם פרחים צהובים ואדומים קטנים

ישנם מספר סוגי צמחים בעלי פרחים קטנים צהובים ואדומים, אך שניים מהפופולריים ביותר הם סוזן שחורת העיניים והקוראופסיס. סוזן עיניים שחורות הוא צמח רב שנתי הגדל במגוון רחב של אקלים. הוא בן למשפחת החמניות ומייצר עלי כותרת צהובים בהירים עם מרכז שחור. זהו צמח גבוה, המגיע בדרך כלל לגבהים של עד ארבעה מטרים. הקוראופסיס הוא עוד רב שנתי פופולרי, והוא מאופיין בעלי כותרת צהובים בהירים עם מרכזים אדומים. צמח זה גדל בדרך כלל לגובה של שני מטרים והוא בחירה מצוינת לגינה בתחזוקה נמוכה.

כיצד לטפל בצמחים עם פרחים קטנים צהובים ואדומים

טיפול בצמחים עם פרחים קטנים צהובים ואדומים הוא פשוט יחסית. הגורם החשוב ביותר הוא לתת להם לפחות שש שעות של אור שמש ישיר בכל יום. הם עושים הכי טוב באדמה מנקזת היטב ויש להשקותם באופן קבוע. דישון פעם בחודש עם דשן מאוזן יעזור להבטיח שהצמחים שלך יישארו בריאים ונמרצים. גיזום חשוב גם כדי למנוע מהצמחים לצמוח ולעודד צמיחה חדשה.

תחזוקת מפעל

חשוב לפקוח עין על הצמחים שלך לאיתור סימני מחלות או מזיקים. אם אתה מבחין בסימני מצוקה כלשהם, עדיף לפעול במהירות על ידי הסרת כל חלקים חולים או נגועים בצמח וטיפול באזור הפגוע עם המוצרים המתאימים. חשוב גם להסיר כל עלים או פרחים מתים או גוססים, מכיוון שהם יכולים לספק כר גידול למזיקים ומחלות.

יתרונות הצמח

בנוסף להוספת יופי וחיים לגינה שלך, לצמחים עם פרחים צהובים ואדומים קטנים יש יתרונות רבים. קל לטפל בצמחים אלה ויפרחו ברוב האקלים. הם גם אטרקטיביים לחרקים מועילים כמו דבורים, פרפרים ויונקי דבש. צמחים אלה יכולים גם לעזור למשוך ציפורים, אשר מסייעות בשליטה על מזיקים ומספקים אוורור טבעי לגינה שלך.

השוואה מהירה

צמח גוֹבַה צֶבַע
סוזן שחורת עיניים 4 רגל צהוב עם מרכז שחור
קוראופסיס 2 רגל צהוב עם מרכז אדום

כשמדובר בצמחים עם פרחים קטנים צהובים ואדומים, ישנן אפשרויות רבות לבחירה. בין אם אתה גנן מתחיל או מומחה, קל לטפל בצמחים הללו ויוסיפו יופי וחיים למרחבים החיצוניים שלך. עם טיפול נאות, צמחים אלה יכולים להביא צבע ויופי לגינה שלך במשך שנים רבות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן