דף הבית » להעביר את הזמן » מדריך לחנות הפרחים נווה זאב בבאר שבע

מדריך לחנות הפרחים נווה זאב בבאר שבע

מדריך לחנות הפרחים נווה זאב בבאר שבע

מבוא

חנות הפרחים נווה זאב, הממוקמת בבאר שבע, אהובה על המקומיים והמבקרים כאחד. החנות נוסדה בשנת 1980 ומאז מספקת ללקוחות פריחה איכותית. בין אם אתם מחפשים זר לאירוע מיוחד ובין אם אתם רק צריכים לאסוף מתנה של הרגע האחרון, חנות הפרחים נווה זאב אספה עליכם. במדריך זה נסקור את ההיסטוריה של החנות, האנשים מאחוריה ועוד.

ההיסטוריה של החנות

חנות הפרחים נווה זאב נוסדה בשנת 1980 על ידי משפחתם של יעל ואלי כהן. בני הזוג כהן עלו לישראל מארצות הברית והחליטו לפתוח חנות פרחים בבאר שבע. החנות זכתה להצלחה מיידית והפכה במהרה ליעד המומלץ עבור המקומיים המחפשים פריחה איכותית. חנות הפרחים נווה זאב הפכה עם השנים למוצר בסיס בקהילת באר שבע. החנות מנוהלת על ידי משפחת כהן מאז פתיחתה וכיום היא בדור הרביעי שלה. כמו כן, נרשמה בחנות מספר שינויים, כולל הוספת שירות משלוחי פרחים ואתר אינטרנט.

האנשים שמאחורי החנות

חנות הפרחים נווה זאב היא באמת עניין משפחתי. יעל ואלי כהן העבירו את החנות לבנם דוד, שכיום מנהל את העסק לצד רעייתו רחל. לזוג שני ילדים, שרה ואלי, שניהם מעורבים בחנות. שרה היא המעצבת הראשית של החנות, ואילו אלי עוזרת בשירות משלוחי הפרחים. בני הזוג כהן נלהבים מהעסק שלהם ושואפים לספק ללקוחות את הפריחה האיכותית ביותר. החנות ידועה בזכות הצוות הידידותי והידע שלה, שתמיד להוט לעזור ללקוחות למצוא את הפרחים המושלמים.

פריחת החנות

חנות הפרחים נווה זאב ידועה במבחר הפרחים הרחב. החנות מתמחה בפרחים טריים חתוכים לרבות ורדים, חבצלות, חינניות ועוד. החנות מציעה גם מגוון צמחי עלווה, כמו שרכים, סחלבים וסוקולנטים. הלקוחות יכולים למצוא גם מבחר של עציצים, כמו גם סלסלות שי וסידורי פרחים. כמו כן, החנות מציעה מגוון שירותים כגון משלוח פרחים, סידורי חתונה ושירותי קישוט. הלקוחות יכולים למצוא גם מבחר אגרטלים ואביזרים נוספים.

אירועי החנות

חנות הפרחים נווה זאב ידועה גם באירועים שלה. בחנות מתקיימות מגוון סדנאות כמו חוגי עיצוב פרחים וחוגי סידור פרחים. בחנות מתקיימים גם אירועים מיוחדים, כמו יום האם ויום האהבה, בהם יכולים הלקוחות למצוא מתנות וקישוטים ייחודיים.

נוכחות הרשת החברתית של החנות

חנות הפרחים נווה זאב פעילה ברשתות החברתיות. לחנות עמוד פייסבוק פעיל, בו יוכלו הלקוחות למצוא עדכונים על אירועים מיוחדים ומבצעים. לחנות יש גם עמוד אינסטגרם, בו יוכלו הלקוחות למצוא תמונות של פריחת החנות.

החנות המקוונת של החנות

לחנות הפרחים נווה זאב ישנה גם חנות מקוונת בה יכולים הלקוחות לרכוש פרחים ופריטים נוספים. לקוחות יכולים למצוא מבחר רחב של פרחים, צמחים ומתנות. החנות מציעה גם שירות משלוחי פרחים הכולל משלוח עוד באותו היום באזור באר שבע.

סיכום

חנות הפרחים נווה זאב היא מוסד מקומי אהוב בבאר שבע, ישראל. החנות נוסדה בשנת 1980 ומאז מספקת ללקוחות פריחה איכותית. החנות מנוהלת על ידי משפחת כהן, אשר נלהבת לספק ללקוחות את הפריחה האיכותית ביותר. החנות מציעה מגוון פריחות, שירותים ואירועים, כמו גם חנות מקוונת ונוכחות ברשתות חברתיות. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה או ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן