דף הבית » הכי מדובר » מאת נדב פרחים ועיצובים בע"מ

מאת נדב פרחים ועיצובים בע"מ

מאת נדב פרחים ועיצובים בע"מ

אודות מאת נדב פרחים ועיצובים בע"מ

מאת נדב פרחים ועיצובים בע"מ הוא עסק משפחתי שבסיסו בישראל. העסק מתמסר להצעת סידורי פרחים ועיצובים יוצאי דופן לכל אירוע. החברה, שהוקמה בשנת 1995, גדלה והפכה לאחת ממעצבות הפרחים המובילות בארץ. מאת נדב פרחים ועיצובים בע"מ מתמחה במתן סידורים אישיים לחתונות, ימי נישואין, ימי הולדת, חגים ואירועים מיוחדים נוספים. החברה מספקת גם זרי פרחים בהתאמה אישית לאירועי חברה ומתנות. לא משנה אירוע, חברת נדב פרחים ועיצובים בע"מ יכולה ליצור את הסידור או העיצוב המושלם שיתאים לכל תקציב. לחברה צוות מעצבים מנוסים, כל אחד עם הסגנון והחזון הייחודיים לו. הצוות עובד יחד על מנת לספק עיצובי פרחים ייחודיים ויצירתיים המותאמים לצרכיו של כל לקוח. מאת נדב פרחים ועיצובים בע"מ משתמשת בסידוריהם רק בפרחים הטריים והאיכותיים ביותר, מה שמבטיח את המוצר האיכותי ביותר.

שירותים המוצעים ע"י נדב פרחים ועיצובים בע"מ

חברת נדב פרחים ועיצובים בע"מ מציעה מגוון רחב של שירותים, לרבות:

  • זרי חתונה
  • זרי פרחים לחברות
  • סידורי חגים
  • זרי יום נישואין
  • זרי יום הולדת
  • זרי סימפטיה
  • זרי פרחים לאירועים מיוחדים

כמו כן, החברה מציעה מגוון שירותים לעסקים, כגון אירועי חברה וסלסילות שי. הצוות של חברת By נדב פרחים ועיצובים בע"מ זמין גם לייעוץ שיעזור ללקוחות לבחור את סידורי הפרחים והעיצובים המושלמים לאירועים שלהם.

למה לבחור ב-Nadav Flowers and Designs Ltd?

מאת נדב פרחים ועיצובים בע"מ מתחייבת לספק שירות לקוחות יוצא דופן ומוצרים איכותיים. הצוות נלהב ליצור עיצובי פרחים ייחודיים ויפים המותאמים לצרכיו של כל לקוח. כמו כן, החברה מציעה מחירים תחרותיים וזמני אספקה מהירים. בנוסף, חברת נדב פרחים ועיצובים בע"מ מחויבת לשימוש רק בפרחים הטריים והאיכותיים ביותר בסידוריהם. החברה עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם מגדלים וחוות מקומיים כדי להבטיח שימוש בפרחים הטריים והיפים ביותר בכל העיצובים שלהם.

סידורי פרחים בהתאמה אישית

בחברת By Nadav Flowers and Designs Ltd, צוות המעצבים המנוסים שלהם יכול ליצור סידורים מותאמים אישית לכל אירוע. הצוות מחויב לספק עיצובי פרחים יצירתיים וייחודיים המותאמים לצרכיו של כל לקוח. ללא קשר לאירוע, הצוות של By Nadav Flowers and Designs Ltd יכול ליצור את הסידור או העיצוב המושלם שיתאים לכל תקציב.

מוצרים באיכות גבוהה

מאת נדב פרחים ועיצובים בע"מ מחויבת לספק מוצרים ושירותים באיכות גבוהה. החברה משתמשת בסידורים רק בפרחים הטריים והאיכותיים ביותר, מה שמבטיח את המוצר האיכותי ביותר. החברה גם משתמשת בטכנולוגיה ובטכניקות העדכניות ביותר ליצירת עיצובי פרחים ייחודיים ויפים.

מחירים תחרותיים

מאת נדב פרחים ועיצובים בע"מ מציעה מחירים תחרותיים עבור המוצרים והשירותים שלהם. כמו כן, החברה מציעה הנחות עבור הזמנות בכמויות גדולות ואירועים מיוחדים. הצוות מחויב לספק שירות לקוחות יוצא דופן ומוצרים איכותיים במחירים תחרותיים. מאת נדב פרחים ועיצובים בע"מ הינו עסק משפחתי שבסיסו בישראל המציע סידורי פרחים ועיצובים יוצאי דופן לכל אירוע. החברה עוסקת במתן סידורים מותאמים אישית לחתונות, ימי נישואין, ימי הולדת, חגים ואירועים מיוחדים אחרים. הצוות נלהב ליצור עיצובי פרחים ייחודיים ויפים המותאמים לצרכיו של כל לקוח. החברה מציעה גם מחירים תחרותיים וזמני אספקה מהירים, כמו גם הנחות להזמנות בכמויות גדולות ואירועים מיוחדים. למידע נוסף, בקר באתר האינטרנט שלהם או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן