דף הבית » להעביר את הזמן » לאחר זמן מה קנאביס מייצר פרחים

לאחר זמן מה קנאביס מייצר פרחים

. לאחר זמן מה קנאביס מייצר פרחים

מהו שלב הפריחה של הקנאביס?

צמחי קנאביס עוברים מספר שלבי התפתחות במהלך מחזור הצמיחה שלהם. שלב הפריחה הוא אחד משלבי הגידול החשובים ביותר של צמחי קנאביס, שכן הוא משפיע על איכות וכמות היבול. בשלב הפריחה, צמחי הקנאביס יפיקו פרחים, המכילים את חלקי הרבייה הנקביים של הצמח. זה כאשר הניצנים מתחילים להיווצר, והצמח מתחיל לייצר את הקנבינואידים שנותנים לקנאביס את ההשפעות הפסיכואקטיביות שלו.

כמה זמן לוקח לקנאביס לפרוח?

משך הזמן שלוקח לקנאביס להיכנס ולסיים את שלב הפריחה יכול להשתנות בהתאם לזן ולסביבה שבה הצמחים גדלים. בדרך כלל, הפריחה יכולה להימשך בין 7 ל-10 שבועות, או אפילו יותר בהתאם לזן. חלק מהזנים הפורחים האוטומטיים פותחו לפרוח תוך 2-3 שבועות בלבד, אם כי זנים אלו מייצרים בדרך כלל יבול קטן יותר.

אילו גורמים משפיעים על זמן הפריחה של הקנאביס?

ישנם מספר גורמים שיכולים להשפיע על זמן הפריחה של צמחי הקנאביס. הגורם החשוב ביותר הוא תקופת הצילום, או כמות האור שהצמחים מקבלים בכל יום. צמחי הקנאביס רגישים לאור וייכנסו לשלב הפריחה רק כאשר כמות האור שהם מקבלים בכל יום יורדת מתחת לרמה מסוימת. זה נקרא "תקופת הצילום הקריטית" ומתרחש בדרך כלל כאשר הימים מתקצרים בסתיו. גורמים נוספים שיכולים להשפיע על זמן הפריחה של הקנאביס כוללים את הגנטיקה של הזן, הטמפרטורה והלחות של סביבת הגידול, כמות אבות המזון. הצמחים מקבלים, וגיל הצמחים.

מה קורה בשלב הפריחה של הקנאביס?

בשלב הפריחה, צמחי הקנאביס יתחילו לייצר פרחים, שהם חלקי הרבייה הנקביים של הצמח. פרחים אלו מכילים את הקנבינואידים שנותנים לקנאביס את ההשפעות הפסיכואקטיביות שלו. הפרחים יפיקו גם טריכומות, שהן בלוטות זעירות המייצרות שרף דביק. שרף זה הוא המכיל את הקנבינואידים והטרפנים שנותנים לקנאביס את הארומה והטעם שלו.

השוואה מהירה

גורם השפעה על זמן הפריחה
תקופת צילום הפחתת כמות האור בכל יום תפעיל את שלב הפריחה.
גנטיקה לזנים שונים יש זמני פריחה שונים.
טמפרטורה ולחות בדרך כלל, טמפרטורות ולחות גבוהות יותר יאיץ את שלב הפריחה.
חומרים מזינים צמחי קנאביס זקוקים למגוון חומרים מזינים כדי להישאר בריאים ולהיכנס בזמן לשלב הפריחה.
עידן הצמחים בדרך כלל, ככל שהצמחים מבוגרים יותר, כך ייקח להם זמן רב יותר להיכנס לשלב הפריחה.

שלב הפריחה של הקנאביס הוא אחד משלבי הגידול החשובים ביותר של צמחי הקנאביס, שכן הוא משפיע על איכות וכמות היבול. חשוב להבין את הגורמים המשפיעים על זמן הפריחה של הקנאביס, שכן הדבר יאפשר למגדלים לייעל את פעולות הגידול שלהם ולהפיק את המרב מהצמחים שלהם. על ידי הבנת שלב הפריחה של הקנאביס, המגדלים יכולים להפיק תפוקות איכותיות שיספקו למשתמשים חוויה מהנה. אם תרצו ללמוד עוד על שלב הפריחה של קנאביס, תוכלו לצפות בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן