דף הבית » הכי מדובר » כמה עולה חתונה סידור פרחים?

כמה עולה חתונה סידור פרחים?

כמה עולה חתונה סידור פרחים?

מבוא

עלות סידור פרחים ליום החתונה יכולה להיות מקור עצום למתח וחרדה עבור זוגות רבים. בין זרי הכלה, החלקים המרכזיים והקורז'ים, עלות הפרחים יכולה להצטבר במהירות. אבל החדשות הטובות הן שבתכנון קפדני תוכלו למצוא דרכים לחסוך בפרחי חתונה מבלי לוותר על המראה של חתונת החלומות שלכם. במאמר זה, נדון בעלות הממוצעת של פרחי חתונה ונספק כמה עצות מועילות לשמירה על עלות סידורי פרחי החתונה שלך נמוכה ככל האפשר.

עלות ממוצעת של סידורי פרחים לחתונות

עלות סידורי פרחים לחתונות יכולה להשתנות מאוד בהתאם למספר גורמים, לרבות סוג הפרחים שתבחרו, גודל הסידורים ומורכבות הסידורים. באופן כללי, עם זאת, אתה יכול לצפות לשלם בין 500 ל-2,000 דולר עבור סידורי הפרחים לחתונה בינונית של 100-150 איש. סידורי הפרחים היקרים ביותר הם בדרך כלל זרי כלה, שיכולים לעלות עד 200 דולר או יותר. זרי שושבינות נוטים להיות מעט פחות יקרים, ונעים בין 50 ל-100 דולר כל אחד. סידורי פרחים נפוצים אחרים לחתונות כוללים בוטוניירים, קורז'ים וחלקים מרכזיים, שיכולים לנוע בין 25 ל-$75 כל אחד.

סוגי פרחים לחתונות

סוג הפרחים שתבחר לחתונה שלך ישפיע גם על העלות הכוללת של סידורי הפרחים שלך. פרחי חתונה פופולריים כוללים ורדים, חבצלות, ציפורנים, חינניות ואדמוניות. ורדים נוטים להיות סוג הפרחים היקר ביותר, ואחריו חבצלות וציפורנים. באופן כללי, ככל שהפרח אקזוטי יותר, כך העלות גבוהה יותר. לדוגמה, סחלבים נדירים או פרחים טרופיים אקזוטיים יכולים לעלות משמעותית יותר מפרחים נפוצים יותר.

דרכים לחסוך בסידורי פרחים לחתונה

ישנן מספר דרכים בהן תוכל לחסוך כסף על סידורי פרחי החתונה שלך מבלי לוותר על המראה של חתונת החלומות שלך. הנה כמה טיפים:

  • בחר פרחים בעונה. כאשר הפרחים בעונה, הם נוטים להיות זולים יותר וזמינים יותר, כך שתחסוך כסף.
  • בחר כמה קטעי אמירה. במקום לקנות סידורי פרחים בודדים עבור כל שולחן, אתה יכול לחסוך כסף על ידי בחירת כמה נקודות מרכזיות גדולות ועצירות לשולחנות.
  • בחר בצמחייה ירוקה. ירוק היא דרך מצוינת להוסיף מרקם ונפח לסידור פרחים מבלי לשבור את הכיס.
  • הזמנת פרחים באינטרנט. לעתים קרובות אתה יכול למצוא מבצעים נהדרים על פרחים באינטרנט, אז הקפד לעשות קניות לפני ביצוע רכישה.

עשה זאת בעצמך סידורי פרחים לחתונה

אם אתה מרגיש ערמומי, אתה יכול גם לשקול להכין סידורי פרחים לחתונה משלך. זוהי דרך מצוינת לחסוך כסף ולהתאים אישית את פרחי החתונה שלך למפרט המדויק שלך. הכנת סידורי פרחים משלך אינה קשה כפי שזה נשמע. כל מה שאתה צריך זה כמה מצרכים, כגון קצף פרחוני, סרט פרחוני ומספריים, ותוכל לעשות סידורים יפים בשבריר מהעלות.

סיכום

העלות של סידורי פרחים ליום החתונה שלך יכולה להצטבר במהירות. אבל עם תכנון קפדני וכמה טיפים לחיסכון בעלויות, תוכלו לשמור על עלות סידורי פרחי החתונה שלכם נמוכה ככל האפשר. סוג הפרחים שתבחרו, גודל הסידורים ומורכבות הסידורים ישפיעו על העלות הכוללת של סידורי הפרחים שלכם. שקול לבחור פרחים לעונה, לבחור בצמחייה ירוקה ולהזמין פרחים באינטרנט כדי לחסוך כסף. אתה יכול גם לשקול להכין סידורי פרחים משלך למראה מותאם אישית יותר.

שאלות ותשובות

ש. האם יש דרכים אחרות לחסוך כסף על סידורי פרחים לחתונה?

ת. כן, ישנן מספר דרכים אחרות לחסוך כסף על סידורי פרחים לחתונה. שקול לקנות פרחים בכמויות גדולות, לבקש מחברים ובני משפחה לעזור בסידור הפרחים, או לשכור פרחים במקום לקנות אותם. אפשר גם לשקול שימוש בפרחי משי במקום פרחים טריים, שניתן לעשות בהם שימוש חוזר לאחר החתונה.

ש.מהי העלות הממוצעת של זר כלה?

ת. העלות הממוצעת של זר כלה היא בדרך כלל בין $100 ל-$200. עם זאת, העלות המדויקת תהיה תלויה בסוג הפרחים ובמורכבות הסידור.

ש. כמה נקודות מרכזיות אני צריך לחתונה של 150 איש?

ת. עבור חתונה של 150 אנשים, בדרך כלל תצטרך לפחות 15 חלקים מרכזיים. עם זאת, מספר זה עשוי להשתנות בהתאם לגודל השולחנות ולמספר האורחים לשולחן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן