דף הבית » המלצות הצוות » כמה עולה זר פרחים ליום הולדת?

כמה עולה זר פרחים ליום הולדת?

כמה עולה זר פרחים ליום הולדת?

מה המחיר של זר פרחים?

זר פרחים הוא אחת המתנות היפות ביותר שתוכלו לתת למישהו ליום הולדתו. אבל כמה זה עולה לאדם?מחיר זר פרחים ליום הולדת תלוי במגוון גורמים כמו גודל הזר, סוג הפרחים בשימוש ודמי המשלוח של חנות הפרחים. באופן כללי, העלות של זר פרחים לאדם נעה בין 15 ל-50 דולר.

סוגי זרי פרחים

ישנם מגוון זרי פרחים לבחירה בעת קניות פרחים ליום הולדת. חלק מהזרים הפופולריים ביותר כוללים:

זר קלאסי

זר קלאסי מורכב בדרך כלל מתערובת של ורדים, חבצלות ופרחים בהירים ותוססים אחרים המסודרים באגרטל או בסל. זרים אלו מתומחרים בדרך כלל בסביבות 20 עד 30 דולר לאדם.

זר אקזוטי

זרי פרחים אקזוטיים מורכבים מפרחים נדירים וייחודיים, כגון סחלבים, פרוטאה ואנתוריומים. זרים אלה מתומחרים בדרך כלל בסביבות 35 עד 50 דולר לאדם.

זר גורמה

זרי גורמה מורכבים ממבחר של פינוקים אכילים, כגון שוקולדים, עוגיות ודובי גומי. זרים אלו מתומחרים בדרך כלל בסביבות 30 עד 45 דולר לאדם.

זר עשה זאת בעצמך

אם אתה מחפש לחסוך קצת כסף, אתה תמיד יכול להכין זר משלך. אתה יכול לרכוש פרחים מחנות הפרחים המקומית שלך ולסדר אותם באגרטל או בסל. זו יכולה להיות דרך מהנה ויצירתית להכין זר פרחים משלך, ומחירו בדרך כלל נע בין 15 ל-25 דולר לאדם.

סיכום

בכל הנוגע לקניית זר פרחים ליום הולדת, יש מגוון אפשרויות. עלות זר פרחים לאדם נעה בין 15$ ל-50$, תלוי בגודל, סוג הפרחים ודמי המשלוח של חנות הפרחים.

דעה אישית

אני חושב שזרי פרחים מהווים את המתנה המושלמת לכל יום הולדת. הם דרך יפה ומתחשבת להראות למישהו שאכפת לך. בנוסף, תוכלו למצוא זרי פרחים במגוון טווחי מחירים, כך שתוכלו למצוא משהו שמתאים לתקציב שלכם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן