דף הבית » המלצות הצוות » כובעים מטופשים עם פרחים

כובעים מטופשים עם פרחים

כובעים מטופשים עם פרחים

מה זה כובע דבילי?

כובע דבילי הוא סוג של כיסוי ראש שלובש צורת כובע קלאסית ומוסיף טוויסט ייחודי. הטוויסט הזה יכול לבוא בצורה של חומר ייחודי, צבע עז, שוליים מוגזמים, או אפילו שילוב כלשהו של שלושתם. במקרים מסוימים, תוספת של פרחים לכובע מטופש יכולה להביא מראה מהנה ומסוגנן לכל תלבושת.

ההיסטוריה של כובעים מטופשים

כובעים מטופשים קיימים מאז סוף המאה ה-19. בתקופת זמן זו, גברים לבשו כובעים גבוהים עם שוליים רחבים וזוכים לצד אחד. המראה הזה היה מלווה לעתים קרובות במונוקל ומקל. בתחילת המאה ה-20, נשים החלו ללבוש גרסאות של כובעים אלה, לעתים קרובות בצורה של כובעים או כובעי פילבוקס.

כובעים מטופשים היום

כיום, כובעים מטופשים התפתחו להצהרה אופנתית משלהם. הם מגיעים במגוון של צורות וגדלים, החל מכובעים גדולים ועד פופים זעירים. הם יכולים להיות עשויים מכל חומר, מקש ולבד ועד קטיפה ופרווה מלאכותית. הצבעים נעים בין בהירים ונועזים לשקטים ונייטרליים. אבל הסגנון הפופולרי ביותר של כובע מטופש הוא כזה עם פרחים.

כובעים מטופשים עם פרחים

הוספת פרחים לכובע מטופש היא דרך מצוינת להביא תחושה כיפית וקיצית לכל בגד. ניתן לחבר פרחים לכובע בכמה דרכים. השיטה הפופולרית ביותר היא להשתמש בפרח בד כחתיכת מבטא. ניתן לעשות זאת על ידי תפירת הפרח על הכובע או על ידי שימוש בסיכות או דבק. אפשרות נוספת היא להשתמש בפרחים אמיתיים. ניתן לעשות זאת על ידי הצמדתם לכובע בעזרת סיכות או דבק, או באמצעות סרט עם פרח מחובר אליו.

עיצוב כובעים מטופשים עם פרחים

כאשר מעצבים כובעים מטופשים עם פרחים, חשוב לשמור על המראה הכללי מאוזן. כובע גדול ותקלוני עם פרח בהיר עשוי להיראות נהדר בפני עצמו, אבל זה יכול להיות יותר מדי בשילוב עם שמלה פרחונית בהירה. במקום זאת, בחרי במראה מושתק יותר על ידי שילוב הכובע עם שמלה חלקה או עליונית. דרך נוספת להלביש כובע מטופש היא להוסיף כמה אביזרים כמו צעיף או קליפס לשיער.

איפה אפשר לקנות כובעים מטופשים עם פרחים

כובעים מטופשים עם פרחים ניתן למצוא במגוון חנויות, הן באינטרנט והן באופן אישי. לחנויות מקוונות פופולריות כמו אמזון ואטסי יש מבחר רחב של כובעים בכל הצורות, הגדלים והצבעים. הם מציעים גם מגוון של בדים ופרחים אמיתיים לבחירה. למראה ייחודי יותר, נסה לחפש כובעים וינטג' או בעבודת יד בחנויות יד שניה או בשוקי פשפשים.

סיכום

כובעים מטופשים עם פרחים הם דרך מהנה ומסוגננת להוסיף מגע של גחמה לכל בגד. בין אם אתם מחפשים מראה בהיר ונועז או משהו עדין יותר, בטוח שיהיה כובע מטופש עם פרחים המושלם עבורכם. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, אתה בטוח שתמצא את הכובע המושלם כדי להוסיף קצת כיף לארון הבגדים שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן