דף הבית » בחירות הגולשים » חנות פרחי בר פרח ברמת גן – המקום הטוב ביותר לקנות את הפרחים שלך

חנות פרחי בר פרח ברמת גן – המקום הטוב ביותר לקנות את הפרחים שלך

חנות פרחי בר פרח ברמת גן – המקום הטוב ביותר לקנות את הפרחים שלך

פראח פראי – חנות הפרחים הכי טובה ברמת גן

פראח ווילד היא חנות פרחים הממוקמת ברמת גן, ישראל. הוא פתוח כבר יותר מ-25 שנה, וצבר מוניטין של אחד המקומות הטובים ביותר לקנות פרחים באזור. החנות מתמחה בפרחים טריים, ומציעה מבחר רחב של סוגים שונים של פרחים, מוורדים וצבעונים ועד לפריחה טרופית אקזוטית. כמו כן, החנות מציעה מגוון שירותים, כגון משלוח פרחים, סידור והתאמה אישית של זר פרחים. פארה ווילד נמצאת בבעלות ומופעלת על ידי משפחת פארח, העוסקת בתחום הפרחים כבר יותר משלושה דורות. המשפחה מתגאה במתן שירות לקוחות מעולה, והצוות הידידותי שלה תמיד מוכן לעזור ללקוחות בכל שאלה שיש להם. החנות צברה גם מוניטין בזכות המחירים התחרותיים שלה, מה שהופך אותה למקום המושלם לקנות פרחים לכל אירוע.

מבחר רחב של פרחים בפארה ווילד

בפרח ווילד יכולים הלקוחות למצוא מבחר רחב של פרחים טריים לכל אירוע. בחנות מבחר גדול של ורדים במגוון צבעים וכן צבעונים, חבצלות ועוד זנים רבים. החנות מציעה גם מגוון פריחות טרופיות אקזוטיות, כמו סחלבים ואנתוריומים. הלקוחות יכולים למצוא גם מבחר עציצים, כמו סוקולנטים וקקטוסים.

שירות משלוחי פרחים

פראח פרא מציעה שירות משלוחי פרחים ללקוחות שאינם יכולים להגיע לחנות באופן אישי. צוות החנות יעביר את הפרחים ליעד המבוקש של הלקוח, וכן יספקו אגרטל חינם לפרחים. החנות מציעה גם שירות משלוחים באותו יום ללקוחות הזקוקים למשלוח פרחים בהתראה קצרה.

סידורי פרחים וזרי פרחים מותאמים אישית

פארה ווילד מציעה גם סידור פרחים ושירות זרים בהתאמה אישית. לקוחות יכולים לבחור מתוך מבחר של זרי פרחים מוכנים מראש או ליצור סידור מותאם אישית משלהם. צוות החנות יעבוד עם הלקוחות על מנת ליצור את הזר המושלם לכל אירוע.

בקר ב-Farah Wild לצרכי הפרחים שלך

אם אתם מחפשים פרחים טריים לכל אירוע, פארה ווילד הוא המקום המושלם ללכת אליו. עם מבחר הפרחים הרחב, המחירים התחרותיים ושירות הלקוחות המעולה, פרח ווילד היא חנות הפרחים הטובה ביותר ברמת גן. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן