דף הבית » בחירות הגולשים » חנות פרחים קנדית בריצ'מונד, קולומביה הבריטית

חנות פרחים קנדית בריצ'מונד, קולומביה הבריטית

. חנות פרחים קנדית בריצ'מונד, קולומביה הבריטית

חנות הפרחים הקנדית בריצ'מונד, קולומביה הבריטית

ממוקם בלב ריצ'מונד, קולומביה הבריטית, חנות הפרחים הקנדית היא עסק בבעלות מקומית המספקת סידורי פרחים וזרי פרחים יפים כבר למעלה מ-15 שנה. אנו מתמחים ביצירת זרי פרחים מהממים לכל אירוע, החל מימי הולדת וימי נישואין ועד לחתונות והלוויות. הצוות הידידותי והידע שלנו יעזור לכם לבחור את הסידור המושלם ואף יוכל לעשות עיצובים מותאמים אישית לאותם רגעים מיוחדים.

מגוון רחב של פרחים

בין אם אתם מחפשים משהו מסורתי או משהו ייחודי, בחנות הפרחים הקנדית יש משהו לכל אחד. המבחר שלנו כולל ורדים, ציפורנים, חבצלות, חינניות, צבעונים, סחלבים ועוד רבים. אנו גם נושאים מגוון רחב של צמחים ועצים, כולל בונסאי וקקטוסים. אנו שואפים למקור מקומי במידת האפשר.

שירותים מיוחדים

חנות הפרחים הקנדית מציעה מגוון שירותים מיוחדים, כולל משלוחים באותו יום ושירותי מנוי. שירות המשלוחים שלנו לאותו יום זמין עבור הזמנות שבוצעו לפני השעה 13:00, ושירות המנויים שלנו מאפשר לך להגדיר משלוח שבועי, חודשי או שנתי של זרי הפרחים המועדפים עליך. אנו מציעים גם תוכנית גיפט קארד, כך שתוכלו להעניק את מתנת הפרחים ליקיריכם.

חנות מתנות ועיצוב הבית

בנוסף לסידורי הפרחים שלנו, יש לנו גם חנות מתנות וחלק לעיצוב הבית. אנו נושאים מבחר גדול של אגרטלים, עציצים ואדניות, וכן פריטי עיצוב ומתנות ייחודיים לבית. יש לנו משהו לכולם, מהגנן הנלהב ועד מעצב הבית.

שירותי חתונות ואירועים

חנות הפרחים הקנדית גאה להציע שירותי חתונה ואירועים. צוות חנות הפרחים המנוסה שלנו יכול ליצור עיצובים מותאמים אישית וסידורי פרחים כדי להפוך את היום המיוחד שלך לבלתי נשכח אפילו יותר. אנו יכולים לספק שירותי משלוחים גם לאירועים מיוחדים.

השוואה מהירה

שֵׁרוּת תיאור
סידורי פרחים מגוון רחב של סידורים לכל אירוע.
משלוח באותו יום משלוח באותו היום זמין עבור הזמנות שבוצעו לפני 13:00.
שירות מנויים משלוח שבועי, חודשי או שנתי של הזרים האהובים עליך.
חנות מתנות ועיצוב הבית אגרטלים, עציצים, אדניות ופריטים לעיצוב הבית.
שירותי חתונות ואירועים עיצובים בהתאמה אישית ומשלוח לאירועים מיוחדים.

חנות הפרחים הקנדית בריצ'מונד, קולומביה הבריטית מחויבת לספק את האיכות הגבוהה ביותר של שירות ומוצרים. המשימה שלנו היא להפוך כל אירוע למיוחד, מזר פרחים פשוט ועד חתונה מפוארת. אנו שואפים להפוך את החוויה שלך איתנו למהנה ובלתי נשכחת. בקרו אותנו עוד היום ותנו לנו לעזור לכם למצוא את הסידור המושלם לאירוע המיוחד שלכם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן