דף הבית » מגזין » חנות פרחים מלכי בקרית גת, ישראל

חנות פרחים מלכי בקרית גת, ישראל

חנות פרחים מלכי בקרית גת, ישראל

חווית חנות הפרחים מלכי

חנות פרחים מלכי ממוקמת בלב קריית גת, ומציעה מגוון רחב של פרחים וסידורים יפים. כבר למעלה מ-30 שנה שהחנות בבעלות משפחתית ומנוהלת מספקת ללקוחות סידורי פרחים איכותיים, ייחודיים ובמחיר סביר. עם צוות ידידותי ובעל ידע, הם מקלים על מציאת הסידור או הזר המתאים לכל אירוע. החנות מתמחה ביצירת סידורי פרחים יפים לחתונות, אירועים מיוחדים ואירועים אחרים. מזרי פרחים וכלה בבוטוניירות, סידורים מרכזיים ועוד, הם יכולים להתאים אישית סידור שיתאים לצרכיו של כל לקוח. הם אפילו מספקים שירות משלוחים ללקוחות באזור. החנות גם נושאת מבחר רחב של פרחים חתוכים טריים, צמחים ומתנות. פרחים חתוכים טריים כוללים ורדים קלאסיים, חבצלות, חינניות ומגוון פריחות עונתיות אחרות. החנות מציעה גם מבחר עציצים כמו סחלבים, עצי בונסאי, סוקולנטים ועוד. אם אתם מחפשים משהו מיוחד, תוכלו למצוא גם מבחר של מתנות ייחודיות, כולל נרות, שוקולדים ותכשיטים.

הצוות בחנות פרחים מלכי

בחנות פרחים מלכי הצוות מנוסה ובעל ידע. הם נלהבים מהעבודה שלהם ויכולים לעזור ללקוחות למצוא את הסידור או הזר המושלם לכל אירוע. הצוות יכול לעזור ללקוחות לבחור את הפרחים הנכונים, להכין את הסידור, ואפילו לספק עצות מועילות כיצד לטפל בפרחים. החנות מציעה גם מגוון שירותים, כולל משלוח פרחים, אריזת מתנות ותכנון אירועים. למי שמעוניין ללמוד עוד על פרחים וסידורים, הצוות מציע גם שיעורים וסדנאות. השיעורים נועדו ללמד את הלקוחות על סוגי הפרחים השונים, כיצד לסדר אותם וכיצד לטפל בהם.

מצא את סידור הפרחים המושלם

בין אם אתם מחפשים זר לאירוע מיוחד או מתנה ייחודית לאדם אהוב, בחנות פרחים מלכי בקרית גת יש משהו לכל אחד. עם מבחר רחב של פרחים חתוכים טריים, צמחים ומתנות, הצוות הידידותי יכול לעזור לך למצוא את הסידור או המתנה המושלמים לכל אירוע. עצרו עוד היום ותחוו את היופי של הפרחים בחנות פרחים מלכי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן