דף הבית » הכי מדובר » חנות פרחים בתל אביב | אבן גבירול

חנות פרחים בתל אביב | אבן גבירול

חנות פרחים בתל אביב | אבן גבירול

היסטוריה קצרה של חנות הפרחים אבן גבירול

חנות הפרחים אבן גבירול היא חנות פרחים בתל אביב כבר למעלה מ-70 שנה. החנות נקראת על שם הרחוב בו היא ממוקמת, אבן גבירול, והיא אחת מחנויות הפרחים הוותיקות והאהובות בעיר. החנות ראתה מספר רב של בעלים במהלך השנים, אך הבעלים הנוכחי הוא דור רביעי לחנות פרחים שמנהלת את החנות ב-25 השנים האחרונות. החנות מתמחה במגוון של פרחים טריים, צמחים וסידורים. הוא ידוע במבחר הייחודי של פרחים אקזוטיים והקפדה על הפרטים הקטנים בסידור כל זר וסידור. החנות מציעה גם מגוון רחב של מתנות ואביזרים, לרבות אגרטלים, בלונים וכרטיסים.

חווית חנות הפרחים אבן גבירול

חנות הפרחים אבן גבירול היא מקום חם ומזמין לביקור. סידורי הפרחים מסודרים להפליא והחנות מלאה בצבעים ובריחות מרהיבים. הצוות ידידותי ובעל ידע, והחנות תמיד מוכנה לעשות את המייל הנוסף כדי לוודא שהלקוחות שלהם מרוצים. החנות פתוחה מ-8:00 עד 20:00 בימים שני עד שישי, ומ-8:00 עד 17:00 בשבת וראשון. הלקוחות יכולים לבצע הזמנות גם באינטרנט או בטלפון, והחנות מציעה משלוחים באותו היום בתל אביב והסביבה.

מבחר ייחודי של פרחים אקזוטיים

חנות הפרחים אבן גבירול ידועה במבחר ייחודי של פרחים אקזוטיים. החנות מציעה מגוון פרחים אקזוטיים שבוודאי יהפכו כל אירוע למיוחד, מסחלבים אקזוטיים ועד חבצלות נדירות. החנות נושאת גם מגוון פרחים עונתיים, כמו צבעונים ונרקיסים באביב ואמהות ופוינסטיות בחורף.

סידורים מענגים

חנות הפרחים אבן גבירול ידועה בהקפדה על הפרטים הקטנים בסידור כל זר וסידור. החנות מציעה מגוון סידורים, החל מזרים מסורתיים ועד יצירות בהתאמה אישית. לקוחות יכולים גם לבחור מתוך מגוון רחב של אגרטלים, סרטים ואביזרים אחרים כדי להפוך את הסידור שלהם למיוחד עוד יותר.

מתנות ואביזרים

חנות הפרחים אבן גבירול מציעה גם מגוון רחב של מתנות ואביזרים כמו אגרטלים, בלונים וכרטיסים. החנות מציעה גם מגוון סלסלות שי המושלמות לכל אירוע. הלקוחות יכולים לבחור מתוך מגוון פריטים, כמו שוקולדים, פירות ופינוקים נוספים. חנות הפרחים אבן גבירול היא עיקר תל אביב ומספקת לעיר פרחים טריים כבר למעלה מ-70 שנה. בין אם אתם מחפשים מבחר ייחודי של פרחים אקזוטיים, סידורים מענגים, או מתנות ואביזרים, חנות הפרחים אבן גבירול היא המקום המושלם ללכת אליו. למידע נוסף על החנות וההצעות שלה, בקר בדף היוטיוב שלהם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן