דף הבית » בחירות הגולשים » חנות פרחים בקרית שמונה עץ שדה

חנות פרחים בקרית שמונה עץ שדה

חנות פרחים בקרית שמונה עץ שדה

קרית שמונה עץ שדה: חנות פרחים עם היסטוריה של עשרות שנים

קריית שמונה עץ שדה היא חנות פרחים הפועלת בעיר קרית שמונה כבר למעלה מארבעה עשורים. הוקם בשנת 1975, הוא הפך למרכיב אהוב על הקהילה המקומית, ומשרת מאות לקוחות מדי שנה. החנות בבעלות ומופעלת על ידי הגב' גלית המקסימה ומשפחתה, שמנהלות את החנות מאז פתיחתה.

מבחר הפרחים היפה של החנות

קרית שמונה עץ שדה מציעה מבחר רחב של פרחים טריים ללקוחותיה. מוורדים ועד חבצלות, חינניות ועד צבעונים, בחנות יש משהו לכולם. החנות מציעה גם מגוון זרי פרחים וסידורים המתאימים לאירועים מיוחדים כמו חתונות, ימי נישואין וימי הולדת. לקוחות יכולים אפילו להתאים את ההזמנות שלהם כדי ליצור סידור ייחודי שיתאים לכל אירוע.

שירות מותאם אישית של החנות

גב' גלית ומשפחתה ידועים בשירות הידידותי והאישי. הם לוקחים את הזמן להכיר כל לקוח ולקוח, ומבטיחים שכל הזמנה מותאמת לצרכים ולהעדפות הספציפיות שלו. כמו כן, הם מספקים מגוון שירותי משלוחים עבור אלה שאינם מסוגלים לאסוף את ההזמנות שלהם באופן אישי.

המחויבות של החנות לאיכות

קרית שמונה עץ שדה מתחייבת לספק ללקוחותיה את הפרחים והסידורים האיכותיים ביותר. החנות משיגה את פרחיה בקפידה מספקים מהימנים, ומבטיחה שכל סידור וסידור עשוי מהפריחה הטרייה והתוססת ביותר. החנות גם לוקחת את הזמן כדי לוודא שכל זר מסודר במומחיות, ומוודא שכל לקוח מרוצה מהרכישה שלו.

בקרו עוד היום בקריית שמונה עץ שדה!

קרית שמונה עץ שדה היא המקום המושלם לכל מי שמחפש סידורי פרחים יפים. בין אם אתם מחפשים זר פרחים לאירוע מיוחד או סתם רוצים להאיר את היום שלכם, בחנות יש משהו לכולם. אז בואו לבקר בחנות עוד היום לחוות בעצמכם את יופיה של קריית שמונה עץ שדה!

  • קריית שמונה עץ שדה פועלת כבר יותר מארבעה עשורים.
  • החנות מציעה מבחר רחב של פרחים טריים.
  • החנות ידועה בשירות הידידותי והאישי שלה.
  • החנות מתחייבת לספק את הפרחים והסידורים האיכותיים ביותר.

קרית שמונה עץ שדה היא חנות פרחים איקונית המספקת לאזרחי העיר את סידורי הפרחים המשובחים מזה עשרות שנים. עם מבחר הפרחים היפה שלה, השירות המותאם אישית והמחויבות לאיכות, קל להבין מדוע החנות הפכה להיות כל כך אהובה על לקוחותיה. אז אם אתם אי פעם באזור, דאגו לבקר בקרית שמונה עץ שדה ולחוות בעצמכם את יופייה של החנות! למידע נוסף על קרית שמונה עץ שדה ביוטיוב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן