דף הבית » המלצות הצוות » חנויות פרחים ברחוב המלך ג'ורג' בירושלים

חנויות פרחים ברחוב המלך ג'ורג' בירושלים

. חנויות פרחים ברחוב המלך ג'ורג' בירושלים

סקירה של חנויות פרחים ברחוב המלך ג'ורג' בירושלים

רחוב המלך ג'ורג' בירושלים הוא ביתם של כמה מחנויות הפרחים האהובות ביותר בעיר. מהמסורתי ועד העכשווי, חנויות אלו מציעות מגוון רחב של פריחות וסידורים, מושלמים לכל אירוע. בין אם אתם מחפשים זר פרחים למישהו מיוחד או פריט מרכזי גדול לקישוט החדר, ברחוב קינג ג'ורג' יש משהו בשבילכם.

השוואה מהירה של חנויות פרחים ברחוב קינג ג'ורג'

לִקְנוֹת התמחויות שעה (ות
זרי פרחים ופריחה זרי פרחים עונתיים, סידורים מותאמים אישית שני-שבת 10:00-18:00
ביטויים פרחוניים סידורים מודרניים ואקזוטיים שני-שישי 8:00-19:00, שבת 9:00-18:00
כוח הפרח זרים אורגניים, צמחים, מתנות שני-שבת 10:00-20:00
עלי כותרת ופוזות זרי פרחים ומתנות ייחודיים שני-שבת 9:00-18:00
פרחים ופנטזיות עיצוב הבית, זרי פרחים, צמחים שני-שישי 9:00-19:00, שבת 10:00-18:00

זרי פרחים ופריחה

זרים ופרחים היא חנות פרחים מסורתית הממוקמת ברחוב המלך ג'ורג' בירושלים. הם מתמחים בזרי פרחים עונתיים וסידורים בהתאמה אישית. החנות פתוחה בין השעות 10:00-18:00 בימים שני עד שבת. הם מציעים מבחר רחב של פריחות, מוורדים מסורתיים ועד סחלבים ייחודיים, והם יכולים ליצור סידורים מותאמים אישית לכל אירוע. זרי פרחים ופרחים מציעים גם שירות משלוחים למי שלא יכול להגיע לחנות באופן אישי.

ביטויים פרחוניים

Floral Expressions היא חנות פרחים מודרנית הממוקמת ברחוב המלך ג'ורג' בירושלים. הם מתמחים בעיבודים אקזוטיים ועכשוויים לכל אירוע. החנות פתוחה בין השעות 8:00-19:00 בימי שני עד שישי ובשבתות בין השעות 9:00-18:00. הם מציעים מבחר רחב של פריחות ייחודיות, החל מחבצלות אקזוטיות ועד לסוקולנטים מודרניים, והם יכולים ליצור סידורים מותאמים אישית שיתאימו לכל טעם. בנוסף, Floral Expressions מציעה שירותי משלוחים למי שלא יכול להגיע לחנות באופן אישי.

כוח הפרח

Flower Power היא חנות פרחים ייחודית הממוקמת ברחוב המלך ג'ורג' בירושלים. הם מתמחים בזרי פרחים וצמחים אורגניים, כמו גם מתנות ועיצוב הבית. החנות פתוחה בין השעות 10:00-20:00 בימים שני עד שבת. הם מציעים מבחר רחב של פריחות אורגניות, מוורדים מסורתיים ועד סחלבים אקזוטיים, והם יכולים ליצור סידורים מותאמים אישית לכל אירוע. Flower Power מציעה גם שירותי משלוחים למי שלא יכול להגיע לחנות באופן אישי.

עלי כותרת ופוזות

Petals and Posies היא חנות פרחים ייחודית הממוקמת ברחוב המלך ג'ורג' בירושלים. הם מתמחים בזרי פרחים ומתנות ייחודיים. החנות פתוחה בין השעות 9:00-18:00 בימים שני עד שבת. הם מציעים מבחר רחב של פריחות ייחודיות, מוורדים מסורתיים ועד סחלבים אקזוטיים, והם יכולים ליצור סידורים מותאמים אישית לכל אירוע. Petals and Posies מציעים גם שירותי משלוחים למי שלא יכול להגיע לחנות באופן אישי.

פרחים ופנטזיות

פרחים ופנטזיות היא חנות פרחים מסורתית הממוקמת ברחוב המלך ג'ורג' בירושלים. הם מתמחים בעיצוב הבית, זרי פרחים וצמחים. החנות פתוחה בימים שני עד שישי בין השעות 9:00-19:00 ובשבתות בין השעות 10:00-18:00. הם מציעים מבחר רחב של פריחות, מוורדים מסורתיים ועד סחלבים אקזוטיים, והם יכולים ליצור סידורים מותאמים אישית לכל אירוע. פרחים ופנטז מציעים גם שירותי משלוחים למי שלא יכול להגיע לחנות באופן אישי. בין אם אתם מחפשים זר מסורתי או סידור מודרני, ברחוב המלך ג'ורג' בירושלים יש משהו בשבילכם. עם מבחר רחב של חנויות המציעות שירותי משלוחים, אתה יכול לקבל את הפרחים שלך עד פתח ביתך. למידע נוסף על חנויות הפרחים ברחוב קינג ג'ורג', בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן