דף הבית » עשרת הגדולים » חודשיים של קנאביס ועדיין אין פרחים

חודשיים של קנאביס ועדיין אין פרחים

חודשיים של קנאביס ועדיין אין פרחים

חודשיים של קנאביס ועדיין אין פרחים

אם אתם מגדלים קנאביס כבר חודשיים ועדיין אין לכם פרחים, זה יכול להיות מתסכל וגם מדאיג. אחרי הכל, הפרחים הם שבסופו של דבר יהפכו לניצנים שתעשן ותיהנה מהם. למרבה המזל, יש כמה סיבות נפוצות לכך שהקנאביס שלך לא פורח ומה אתה יכול לעשות כדי לתקן את זה. כאן נחקור כל אחד מהם כדי שתוכל לפרוח את הקנאביס שלך תוך זמן קצר.

הקנאביס שלך לא מקבל מספיק אור

האור הוא הגורם החשוב ביותר בגידול קנאביס. ללא אור מספק, הקנאביס שלך לא יפרח. אם אתה גדל בתוך הבית, בדוק את מקורות האור שלך. האם אתה משתמש בסוג הנכון של נורות והאם הן מספקות מספיק אור? לפריחה, הקנאביס שלך צריך בין 12-18 שעות אור ביום. אם אתה גדל בחוץ, בדוק את כמות אור השמש שהצמחים שלך מקבלים. האם הם מקבלים מספיק? אם לא, ייתכן שתצטרך להעביר אותם למקום שמשי יותר.

הקנאביס שלך חווה לחץ טמפרטורה

צמחי קנאביס לא אוהבים טמפרטורות קיצוניות. אם הצמחים שלך חמים מדי או קרים מדי, הם יתקשו לפרוח. אם אתה גדל בתוך הבית, ודא שהטמפרטורה שלך היא בין 70-85°F (21-29°C). אם אתה גדל בחוץ, וודא שהצמחים שלך לא יהיו חשופים לטמפרטורות קיצוניות.

הקנאביס שלך חווה מתח תזונתי

לחץ תזונתי יכול להאט או אפילו לעצור את פריחת הצמחים שלך. אם הצמחים שלך לא מקבלים מספיק חומרים מזינים, הם לא יוכלו לפרוח – הם רק יוכלו להגיע עד כה. ודא שאתה מאכיל את הצמחים שלך בחומרי הזנה הנכונים. אם אתה גדל באדמה, תצטרך להוסיף דשן כל שבועיים. אם אתה גדל במערך הידרופוני, תצטרך להוסיף ולהתאים באופן קבוע את התמיסה התזונתית.

הקנאביס שלך חווה לחץ

מתח יכול להאט או לעצור את פריחת הקנאביס שלך. ודאו שאתם לא משקים או מדשנים יתר על המידה את הצמחים שלכם, ודאו שאתם לא חושפים אותם לטמפרטורות קיצוניות. כדאי גם להימנע מלהלחיץ את הצמחים שלך יותר מדי. אל תזיז אותם ואל תחשוף אותם לרעשים חזקים או ריחות חזקים.

סיכום

אם אתה מגדל קנאביס במשך חודשיים ועדיין אין לך פרחים, זה יכול להיות בגלל בעיות אור, טמפרטורה, רכיבים תזונתיים או מתח. ודא שהצמחים שלך מקבלים מספיק אור, לא חווים לחץ טמפרטורה, מקבלים מספיק חומרים מזינים ולא חווים יותר מדי לחץ. אם אתה עדיין מתקשה לגרום לצמחים שלך לפרוח, שקול לצפות בכמה סרטוני YouTube כדי לקבל מושג טוב יותר על מה שקורה. לבסוף, אם אתה עדיין מתקשה, שקול לקרוא עוד בוויקיפדיה או להתייעץ עם מגדל מנוסה. עם השילוב הנכון של ידע ומאמץ, אתה אמור להיות מסוגל להפריח את הקנאביס שלך תוך זמן קצר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן