דף הבית » ויראלי » זרי פרחים תל אביב אבן גבירול

זרי פרחים תל אביב אבן גבירול

זרי פרחים תל אביב אבן גבירול

מדריך למציאת זרי הפרחים הטובים ביותר בתל אביב אבן גבירול

תל אביב אבן גבירול הוא אחד מרחובות הקניות המפורסמים ביותר בתל אביב, ישראל. הוא בית למגוון רחב של חנויות, מחנויות בוטיק ועד חנויות אופנה יוקרתיות. אבל אחת האטרקציות הפופולריות ביותר ברחוב זה היא חנויות הפרחים המציעות את זרי הפרחים היפים והייחודיים ביותר. בין אם אתם מחפשים סידור מסורתי או עיצוב מודרני, בתל אביב אבן גבירול יש הכל. מוורדים ועד חבצלות, ישנם זנים רבים של פרחים לבחירה. כאן, נספק לכם מדריך למציאת זרי הפרחים הטובים בעיר.

מיקומים של חנויות פרחים בתל אביב אבן גבירול

את מיטב חנויות הפרחים בתל אביב אבן גבירול ניתן למצוא לאורך כל הרחוב. מהקצה הצפוני של הרחוב, סמוך לפינת רח' בן יהודה ואבן גבירול, ועד לקצה הדרומי בסמוך למפגש עם רח' ארלוזורוב ורח' אבן גבירול, פזורות חנויות פרחים לאורכו של הרחוב.

סוגי זרי פרחים זמינים

חנויות הפרחים בתל אביב אבן גבירול מציעות מגוון רחב של זרי פרחים, החל מעיצובים מסורתיים ועד לסידורים מודרניים וייחודיים. זרי פרחים פופולריים כוללים ורדים, חבצלות, סחלבים וצבעונים. החנויות מציעות גם מגוון סידורים עונתיים, כמו חמניות בקיץ ו פוינסטיות בחורף.

תמחור לזרי פרחים

מחירי זרי פרחים בתל אביב אבן גבירול משתנים בהתאם לסוג וגודל הסידור. ככלל, זרי פרחים נעים בין 20 ל-70 ₪. סידורים מיוחדים, כגון זרי חתונה, עשויים לעלות יותר.

השוואה מהירה

מקום סוגי זרי פרחים תמחור
תל אביב אבן גבירול ורדים, חבצלות, סחלבים, צבעונים, סידורים עונתיים 20-70 ₪

לא משנה איזה סוג של זר פרחים אתם מחפשים, תל אביב אבן גבירול הוא המקום המושלם למצוא אותו. עם מגוון רחב של חנויות, בטוח שיהיה משהו שיתאים לצרכים שלך. בין אם אתם מחפשים עיצוב מסורתי או משהו מודרני יותר, בחנויות הפרחים בתל אביב אבן גבירול יש הכל. אז אם אתם מחפשים את זר הפרחים המושלם, הקפידו לבדוק את חנויות הפרחים של תל אביב אבן גבירול.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן