דף הבית » רץ ברשת » הרופא אומר שזה יעבור והשכנים רואים אותי עם פרחים

הרופא אומר שזה יעבור והשכנים רואים אותי עם פרחים

הרופא אומר שזה יעבור והשכנים רואים אותי עם פרחים

הרופא אומר שזה יעבור

החיים יכולים להיות קשים וזה יכול להיות קשה למצוא את הכוח להמשיך כשזמנים קשים. אבל תמיד יש תקווה, ולא משנה מול מה אתה עשוי להתמודד, הרופא אומר שזה יעבור. קל להיות המום מהנסיבות שלנו, אבל לא משנה מה, אתה יכול למצוא דרך להרים את הראש ולהאמין שדברים ישתפרו. לא משנה כמה קשה המצב עשוי להיות, חשוב לזכור שאתה אינם לבד. יש אנשים סביבך שרוצים לעזור ולתמוך בך בכל דרך שהם יכולים. בין אם זה חבר, בן משפחה, או אפילו אדם זר, תמיד יש מישהו שיכול להושיט יד. גם אם אתה לא חושב שיש לך למי לפנות, דע שיש שם אנשים שאכפת להם ומוכנים לעזור. זה יכול להיות קשה להיפתח ולדבר על מה שעובר עליך, במיוחד אם זה משהו שאתה מרגיש בושה או נבוך לגביו. אבל חשוב לזכור שלא צריך לעבור את זה לבד. שיחה עם מישהו על ההתמודדויות שלך יכולה לעזור לך למצוא דרך להתמודד איתם וגם יכולה לעזור לך להרגיש פחות לבד.

מצא תמיכה בקהילה שלך

אחת הדרכים הטובות ביותר למצוא תמיכה היא לפנות לקהילה שלך. ישנם הרבה ארגונים ותוכניות המוקדשים לעזור לאנשים שעוברים זמנים קשים. ארגונים אלה יכולים לספק לך את המשאבים והתמיכה הדרושים לך כדי לעבור את זה. זה יכול גם להועיל להצטרף לקבוצת תמיכה או למפגש טיפולי שבו אתה יכול לדבר עם אחרים שעוברים מאבקים דומים.

בקש עזרה כשאתה זקוק לה

זה יכול להיות קשה לבקש עזרה, במיוחד אם אתה רגיל לטפל בדברים בעצמך. אבל חשוב לזכור שזה בסדר לבקש עזרה כשצריך אותה. יש הרבה אנשים שמוכנים ומסוגלים לעזור ולתמוך בך. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לפנות ולהיות כנה לגבי מה שאתה צריך.

עידוד מהשכנים

לפעמים, הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לקבל הוא מילה טובה או מחווה מהסובבים אותך. ייתכן שהשכנים שלך יוכלו להציע לך מילת עידוד טובה שיכולה לעזור לך לעבור את הזמנים הקשים. גם אם זו רק מחווה פשוטה כמו להביא לך זר פרחים, זה יכול לעשות הבדל גדול ביום שלך.

מצא תקווה בזמנים קשים

לא משנה מה עובר עליך, חשוב לזכור שתמיד יש תקווה. הדברים אולי נראים עגומים כרגע, אבל הרופא אומר שזה יעבור ואתה יכול למצוא כוח לדעת את זה. פנו אל הסובבים אתכם לתמיכה וזכרו שאתם לא לבד. עם קצת תקווה והרבה נחישות, אתה יכול לעבור את הזמנים הקשים. אולי קשה למצוא תקווה בזמנים קשים, אבל זה אפשרי. חפשו סימנים קטנים של תקווה בחייכם והיו אסיר תודה על הרגעים הטובים. עם קצת אמונה והרבה אומץ אפשר לעבור הכל. ותזכרי, הרופא אומר שזה יעבור. בדוק תוכן נוסף הקשור ל'הרופא אומר שזה יעבור והשכנים רואים אותי עם פרחים'

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן