דף הבית » News » היופי של פרחי בר גבוהים

היופי של פרחי בר גבוהים

היופי של פרחי בר גבוהים

פלאי פרחי בר גבוהים

פרחי בר גבוהים הם מראה ייחודי ויפה. לעתים קרובות הם גדלים באזורים של צמחייה צפופה. לפרחי בר גבוהים יש בדרך כלל צבע ורוד ולבן, אך ניתן למצוא אותם גם בגוונים של כתום, אדום, צהוב ואפילו סגול. הפרחים לרוב גדולים וראוותניים, מה שהופך אותם לתוספת נהדרת לכל גינה. פרחי בר גבוהים הם דרך מצוינת להוסיף צבע לנוף שלך. הם נראים יפים במיוחד כאשר הם נטועים ליד עצים, שיחים או צמחים גדולים אחרים. הם גם מספקים מקור מזון נהדר למאביקים כמו דבורים, פרפרים ויונקי דבש. פרחי בר גבוהים הם גם דרך מצוינת למשוך ציפורים וחיות בר אחרות לגינה שלך. מינים רבים של ציפורים, כמו קרדינלים, חוחיות ואווריולים, ניזונים מצוף של פרחי בר. יונקי דבש ופרפרים נמשכים גם לפרחי בר גבוהים בשל צבעיהם העזים. פרחי בר גבוהים הם דרך מצוינת להכניס קצת צבע לגינה שלך. ניתן לשתול אותם בבורדרים או בגושים, תלוי בגודל הפרחים. הם גם קלים לטיפול ומהווים תוספת נהדרת לכל גינה.

שתילה וטיפול בפרחי בר גבוהים

כששותלים פרחי בר גבוהים, חשוב לבחור מיקום שמקבל הרבה שמש ונקי מרוחות חזקות. עדיף לשתול אותם באדמה לחה ומנוקזת היטב. יש לשתול פרחי בר גבוהים באביב או בתחילת הקיץ, כדי שיהיה להם מספיק זמן לצמוח ולפרוח לפני שמזג האוויר החורפי הקר נכנס לדרך. כאשר מטפלים בפרחי בר גבוהים, חשוב להקפיד להשקותם היטב. הם לא דורשים הרבה מים, אבל חשוב להשקות אותם באופן קבוע כדי שיוכלו להישאר בריאים ותוססים. חשוב גם להפרות אותם מעת לעת כדי להבטיח שהם יישארו בריאים וחזקים.

סוגי פרחי בר גבוהים

ישנם סוגים רבים ושונים של פרחי בר גבוהים. כמה מהפופולריים ביותר כוללים: סוזן שחורת עיניים, קולומביין, קוראופסיס, חיננית, גולדןרוד, ציפורני חתול, סגול קונפלר וחמניות. לכל אחד מהפרחים הללו מאפיינים ייחודיים משלו והוא יכול להוסיף הרבה צבע ויופי לגינה שלך.

נהנה מפרחי בר גבוהים

פרחי בר גבוהים הם דרך מצוינת להוסיף צבע ויופי לגינה שלך. קל לטפל בהם ויכולים לספק מקור מזון נהדר למאביקים. הם גם דרך מצוינת למשוך ציפורים וחיות בר אחרות לגינה שלך. בין אם אתם מחפשים להוסיף צבע לנוף שלכם או למשוך חיות בר, פרחי בר גבוהים הם בחירה מצוינת. כדי למצוא מידע נוסף על פרחי בר גבוהים, בקר בוויקיפדיה מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן