דף הבית » מגזין » האם יש סוג של פרח שאינו מסריח?

האם יש סוג של פרח שאינו מסריח?

האם יש סוג של פרח שאינו מסריח?

סוגי פרחים שאינם מריחים

האם אי פעם רצית להביא פרחים הביתה, רק כדי להרתיע מהריח שלהם? זה לא נדיר לרצות פרח בעל ריח נעים, או לפחות אין לו ריח חזק. למרבה המזל, ישנם כמה סוגי פרחים שלא יפיקו ריח חזק. הנה כמה מהפרחים הפופולריים ביותר שלא ימלאו את הבית שלכם בניחוח חזק.

חבצלות

חבצלות הן סוג פופולרי של פרחים, ולא בכדי. לא רק שהם יפים, אלא שהם לא מייצרים ריח חזק. למרות שלחבצלות יהיה ריח קל, הוא לא יהיה חזק מספיק כדי לגבור על כל ריחות אחרים בחדר. חבצלות הן בחירה מצוינת עבור אנשים שרוצים פרח שלא יריח חזק מדי.

חינניות גרברה

חינניות גרברה הן פרח בהיר ועליז שבטוח יעלה חיוך על פניו של כל אחד. אבל מלבד היותם יפים, הם גם לא מייצרים ריח חזק. זה הופך אותם לבחירה מצוינת עבור אנשים שרוצים פרח שלא ישתלט על שאר הריחות בחדר.

סחלבים

סחלבים הם סוג פופולרי של פרחים, ולא בכדי. לא רק שהם יפים, אלא שהם גם לא מייצרים ריח חזק. בעוד שלחלק מהסחלבים יש ריח קל, הוא לא יהיה חזק מספיק כדי לגבור על כל ריחות אחרים בחדר. סחלבים הם בחירה מצוינת עבור אנשים שרוצים פרח שלא יריח חזק מדי.

טיפים לשמירה על ריחות פרחים למינימום

אם אתה רוצה להביא הביתה פרח שלא מריח חזק מדי, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להפחית את הריח למינימום. הנה כמה טיפים לשמירה על ריח הפרחים למינימום.

שמור על הפרחים קרירים

הדרך הטובה ביותר להפחית את ריח הפרחים היא לשמור אותם קרירים. זה יעזור לשמור על ריח הפרח למינימום. במידת האפשר, שמור את הפרחים במקום קריר וחשוך הרחק מאור שמש ישיר. זה יעזור להפחית את ריח הפרחים למינימום.

החלף את המים באופן קבוע

דרך נוספת להפחית את ריח הפרחים היא להחליף את המים באופן קבוע. אם המים באגרטל הופכים עכורים או עכורים, זה יכול לגרום לפרחים להפיק ריח חזק יותר. כדי למנוע זאת, הקפידו להחליף את המים באגרטל באופן קבוע.

השתמש במטהר פרחים

אם רוצים להפחית עוד יותר את ריח הפרחים, אפשר להשתמש במרענן פרחים. מוצרים אלה נועדו להפחית את ריח הפרחים ולעזור להם להחזיק מעמד זמן רב יותר. הקפד לעקוב אחר ההוראות המופיעות במוצר כדי להבטיח שימוש נכון.

סיכום

הבאת פרחים הביתה יכולה להיות דרך מצוינת להאיר את הבית שלך, אבל לא כולם רוצים פרחים שמייצרים ריח חזק. למרבה המזל, ישנם כמה סוגי פרחים שלא יפיקו ריח חזק. חבצלות, חינניות גרברה וסחלבים הם כולם בחירה מצוינת עבור אנשים שרוצים פרח שלא יריח חזק מדי. בנוסף, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להפחית את ריח הפרחים, כגון לשמור אותם קרירים ולהחליף את המים באופן קבוע. אז אם אתם מחפשים פרח שלא יפיק ריח חזק, עכשיו יש לכם כמה אפשרויות. עיין בסרטון YouTube הזה כדי ללמוד עוד על סוגי פרחים שאינם מריחים.

  • שמור את הפרחים קרירים כדי להפחית את הריח
  • החלף את המים באופן קבוע כדי להפחית את הריח
  • השתמש במטהר פרחים כדי להפחית ריח

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן