דף הבית » עשרת הגדולים » בנים מעל פרחים: סדרה קוריאנית

בנים מעל פרחים: סדרה קוריאנית

 

מה זה בנים מעל פרחים?

Boys Over Flowers היא סדרה קוריאנית קלאסית שבטוח תיקח את הצופים להרפתקה רומנטית. הסדרה עוקבת אחר חייהם של ארבעה צעירים מיוחסים וחתיכים, הלומדים בתיכון יוקרתי. ארבעת הבנים, המכונים “F4”, יוצרים קשר הדוק ומתמודדים במהרה עם אתגרי האהבה, הידידות והמשפחה.

עלילה ודמויות

הדמות הראשית של Boys Over Flowers היא Geum Jan-di, ילדה בעלת רצון חזק ממשפחת פועלים. חייה של יאן-די משתנים כשהיא פוגשת את גו ג’ון-פיו, מנהיג ה-F4 והיורש של אימפריה עסקית רבת עוצמה. יאן-די וגו ג’ון-פיו מפתחים במהירות קשר חזק, אבל הרומנטיקה המתהווה שלהם מאוימת על ידי המכשולים של המשפחה, החברים והחברה. ה-F4 כולל גם את יון ג’י-הו, האמן העדין וטוב הלב; אז יי-ג’ונג, החבר הנינוח אך הנאמן; וסונג וו-בין, הילד העשיר המפונק. דמויות משנה כוללות את משפחתו של ג’אן-די, אביו של גו ג’ון-פיו ומגוון מורים, חברים ויריבים.

ערכות נושא

Boys Over Flowers היא דרמה רומנטית קלאסית החוקרת נושאים של אהבה, חברות ומשפחה. הסדרה מדגישה את ההתמודדויות של צעירים בזמן שהם מנווטים במערכות היחסים שלהם ובציפיות החברה. הוא נוגע גם בסוגיות של מעמד וזכות, ומראה כיצד כוחות אלו יכולים לעצב את חיינו.

השחקנים והצוות

Boys Over Flowers בוים על ידי ג’און קי-סאנג ונכתב על ידי יון ג’י-ריאון. בסדרה מככבים לי מין-הו בתור Gu Jun-pyo, Ku Hye-sun בתור Geum Jan-di, Kim Hyun-joong בתור Yoon Ji-hoo, Kim Bum בתור So Yi-jung, וקים ג’ון בתור Song Woo-bin.

איפה לצפות

Boys Over Flowers זמין להזרמה בנטפליקס, Viki ו-YouTube. מעריצי הסדרה יכולים לבדוק גם את העיבודים היפנים והטייוואנים, כמו גם את העיבוד לסרט, בו מככבים לי מין-הו וקו היי-סאן. למידע נוסף, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן