דף הבית » להעביר את הזמן » בנים מעל פרחים: מדריך לסדרה הקוריאנית עם תרגום לעברית

בנים מעל פרחים: מדריך לסדרה הקוריאנית עם תרגום לעברית

בנים מעל פרחים: מדריך לסדרה הקוריאנית עם תרגום לעברית

מה זה Boys Over Flowers (חנה יורי דנגו)?

Boys Over Flowers, או האנה יורי דנגו, היא סדרה דרום קוריאנית פופולרית שתורגמה לעברית. הסדרה מבוססת על המנגה היפנית באותו השם, אשר נוצרה על ידי יוקו קאמיו בשנת 1992. הסדרה עלתה לראשונה בדרום קוריאה בשנת 2009 והפכה במהרה להצלחה, כאשר הפרק האחרון שלה שודר בשנת 2010. Boys Over Flowers הוא סדרת דרמה העוקבת אחר חייהם של קבוצת תלמידי תיכון עשירים מקליקת F4 והאינטראקציות שלהם עם הדמות הראשית, ילדה ענייה אך חכמה בשם גאום יאן די. הסדרה עוקבת אחר גאום יאן די כשהיא מנווטת את דרכה בעולם המסוכן והתחרותי של התיכון העילית, תוך שהיא נאבקת להישאר נאמנה לעצמה ולערכים שלה. הסדרה ידועה בעלילה האינטנסיבית, הדמויות הצבעוניות והנושאים החזקים שלה של מעמד, חברות ורומנטיקה. הדמויות של Boys Over Flowers הפכו לאיקוניות בדרום קוריאה, כשחלקן מופיעות במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה.

השוואה מהירה

נושא Boys Over Flowers (קוריאה) האנה יורי דנגו (יפן)
שָׁנָה 2009 2005
עלילה דרמה בתיכון עם נושאי התבגרות קומדיה רומנטית עם דמות ראשית נגד גיבורים
דמויות ראשיות Geum Jan Di, Goo Joon Pyo, Yoon Ji Hoo, So Yi Jung Makino Tsukushi, Domyoji Tsukasa, Hanazawa Rui, Nishikado Sojiro

דמויות

הדמויות הראשיות של Boys Over Flowers הם Geum Jan Di, הילדה המסכנה אך החכמה שהיא גיבורת הסדרה, וארבעת הבנים של קליקת F4, Goo Joon Pyo, Yoon Ji Hoo, So Yi Jung ו- Song Woo Bin. .גאום יאן די היא בתו של עובדת מכבסה שהתקבלה לתיכון היוקרתי שין הווה במלגה. היא אמיצה וחזקת רצון, ונחושה לפלס את דרכה בעולם החדש והמוזר הזה. קליקת F4 היא הקבוצה של ארבעה נערים עשירים שהם התלמידים הפופולריים ביותר בבית הספר. גו ג'ון פיו הוא מנהיג הקבוצה, וידוע ביהירותו ובצורך שלו לשלוט בכל מה שסביבו. Yoon Ji Hoo הוא טוב הלב ביותר בקבוצה, והוא כנר מוכשר. אז יי יונג הוא המסתורי ביותר בקבוצה, וידוע במראה החיצוני הקר שלו ובכישוריו באומנויות לחימה. Song Woo Bin הוא הפלייבוי של הקבוצה, וידוע בגישה שלו לשטן ונאמנותו לחבריו.

רומנטיקה

Boys Over Flowers ידוע בקווי העלילה הרומנטיים שלו, שלעיתים קרובות סובבים סביב היחסים בין חברי F4 לבין Geum Jan Di. Geum Jan Di ו-Goo Joon Pyo מתחילים את דרכם כאויבים, אך בסופו של דבר גדלים להיות חברים ולאחר מכן מאהבים. גם יון ג'י הו וגאום ג'אן די מפתחים מערכת יחסים, אבל זו יותר ידידות מאשר רומן. אז ליי יונג יש גם מערכת יחסים עם גאום יאן די, אבל זה אף פעם לא נחקר במלואו. ל-Song Woo Bin יש גם רגשות כלפי Geum Jan Di, אך הוא אף פעם לא מסוגל לפעול לפיהם בשל נאמנותו לחבריו.

ערכות נושא

הסדרה ידועה בחקירת נושאים מעמדיים וחברתיים, כמו גם בחקר החברות והנאמנות שלה. הסדרה נוגעת גם בנושאים של אהבה, אובדן והתבגרות. הדמויות של Boys Over Flowers מתמודדות פעמים רבות עם בחירות קשות ומוצאות את עצמן נאלצות לקבל החלטות שישפיעו על חייהם ועל חייהם של הסובבים אותם.

שאלות ותשובות

ש: האם Boys Over Flowers זמין בעברית?

ת: כן, Boys Over Flowers תורגם לעברית וזמין לצפייה עם כתוביות בעברית.

ש: האם Boys Over Flowers מבוסס על מנגה?

ת: כן, Boys Over Flowers מבוסס על המנגה היפנית באותו שם, שנכתבה על ידי יוקו קמיו ב-1992.

ש: האם יש עיבודים אחרים של Boys Over Flowers?

ת: כן, היו מספר עיבודים של Boys Over Flowers, כולל מחזמר קוריאני, דרמת טלוויזיה יפנית ודרמה טייוואנית.

סיכום

Boys Over Flowers היא סדרה דרום קוריאנית פופולרית העוקבת אחר חייהם של קבוצת תלמידי תיכון עשירים מקליקת F4 והאינטראקציות שלהם עם הדמות הראשית, ילדה ענייה אך חכמה בשם גאום יאן די. הסדרה ידועה בעלילה האינטנסיבית שלה, דמויות צבעוניות ונושאים חזקים של מעמד, חברות ורומנטיקה. הסדרה תורגמה לעברית, ומהווה שעון נהדר לחובבי דרמה, רומנטיקה וסיפורי התבגרות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן