דף הבית » להעביר את הזמן » בית החולים הפרחים הדסה עין כרם

בית החולים הפרחים הדסה עין כרם

 

סקירת בית חולים הפרחים הדסה עין כרם

בית החולים הדסה עין כרם לפרחים (HEKFH) הוא בית חולים ישראלי השוכן בירושלים. זהו אחד ממרכזי הבריאות המובילים במזרח התיכון, המספק מגוון רחב של שירותים רפואיים לחולים מקומיים ובינלאומיים. בית החולים הוא חלק מהמרכז הרפואי הדסה, שהוא אחד מהמרכזים הרפואיים המובילים בעולם. HEKFH נוסדה בשנת 1961 ומאז מספקת טיפול רפואי איכותי למטופליה. בית החולים ידוע בטיפול המצוין בחולים, המתקנים המודרניים והטכנולוגיה המתקדמת. הוא מצויד במגוון רחב של שירותים רפואיים, לרבות כירורגיה כללית, אונקולוגיה, אורטופדיה, נוירולוגיה, מיילדות וגינקולוגיה, נוירוכירורגיה, כירורגיה פלסטית ועוד. HEKFH הייתה בחזית המחקר הרפואי ותרמה תרומה משמעותית לקידום של ידע רפואי. היא גם הייתה מעורבת במספר רב של ניסויים קליניים ופרויקטים מחקריים, שתרמו להבנת מצבים רפואיים ולשיפור הטיפול בחולים.

שירותים רפואיים

HEKFH מציעה מגוון רחב של שירותים רפואיים כדי לענות על הצרכים של מטופליה. שירותים אלו כוללים כירורגיה כללית, אונקולוגיה, אורטופדיה, נוירולוגיה, מיילדות וגינקולוגיה, נוירוכירורגיה, כירורגיה פלסטית ועוד. בית החולים ידוע גם בטיפול המצוין בחולים ובטכנולוגיה המתקדמת שלו. בית החולים ידוע גם בזכות אנשי הרפואה המיומנים והמנוסים שלו. הם מספקים טיפול איכותי ומשתמשים בטכנולוגיות הרפואיות העדכניות ביותר כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר עבור המטופלים. בבית החולים פועל צוות מומחים מנוסה, המוקדש למתן טיפול רפואי איכותי. HEKFH הוא גם ביתם של המרכז הרפואי הדסה, שהוא אחד המרכזים הרפואיים המובילים בעולם. המרכז מוקדש למתן טיפול ומחקר איכותיים במגוון תחומים רפואיים. כמו כן, המרכז מעורב במספר רב של ניסויים קליניים ופרויקטים מחקריים, אשר תרמו לקידום הידע הרפואי.

שירותי אבחון

HEKFH מציעה מגוון רחב של שירותי אבחון, לרבות בדיקות מעבדה, הדמיה ואנדוסקופיה. בית החולים מצויד בטכנולוגיית הדמיה חדישה, המספקת תמונות מפורטות של גופו של המטופל. זה עוזר לצוות הרפואי לאבחן ולטפל בכל מצב רפואי במהירות ובדייקנות. בבית החולים פועל גם צוות רדיולוגים מנוסים, המוקדש למתן טיפול איכותי ותוצאות מדויקות.

שירותי חירום

ל-HEKFH מחלקת מיון מאובזרת היטב, המצוידת בטכנולוגיות הרפואיות החדישות ביותר. המחלקה מאוישת על ידי אנשי רפואה מנוסים, המסורים למתן טיפול איכותי וזמני תגובה מהירים. המחלקה מצוידת גם במכשור הרפואי החדיש ביותר, המאפשר אבחון וטיפול מהיר בכל מצב רפואי.

שירותי שיקום

HEKFH מציעה גם שירותי שיקום למטופליה. בבית החולים צוות פיזיותרפיסטים מנוסים, אשר מסורים למתן טיפול איכותי ולסייע למטופלים להחלים מכל מצב רפואי. פיזיותרפיסטים אלו מאומנים היטב בטכנולוגיות הרפואיות העדכניות ביותר ומסוגלים להציע תוכניות טיפול מותאמות אישית למטופליהם.

שירותי חוץ

HEKFH מציעה גם שירותי חוץ למטופליה. שירותים אלו כוללים ייעוץ כללי, בדיקות מעבדה, הדמיה ואנדוסקופיה. בית החולים מציע גם מגוון רחב של שירותים מיוחדים, כגון רפואת עור, רפואת עיניים ואורתופדיה.

סיכום

בית החולים הפרחים הדסה עין כרם הוא בית חולים ישראלי השוכן בירושלים. זהו אחד ממרכזי הבריאות המובילים במזרח התיכון, המספק מגוון רחב של שירותים רפואיים לחולים מקומיים ובינלאומיים. בית החולים ידוע בטיפול המצוין בחולים, המתקנים המודרניים והטכנולוגיה המתקדמת שלו. היא גם מעורבת במספר רב של ניסויים קליניים ופרויקטים מחקריים, שתרמו לקידום הידע הרפואי. בית החולים מצויד במגוון רחב של שירותים רפואיים לרבות כירורגיה כללית, אונקולוגיה, אורטופדיה, נוירולוגיה, מיילדות וגינקולוגיה, נוירוכירורגיה, כירורגיה פלסטית ועוד. היא מציעה גם מגוון רחב של שירותי אבחון, שירותי חירום, שירותי שיקום ושירותי חוץ. בית החולים מאויש על ידי אנשי מקצוע רפואיים מנוסים ובעלי הכשרה גבוהה, המוקדשים למתן טיפול איכותי ושימוש בטכנולוגיות הרפואיות העדכניות ביותר. HEKFH גם מעורב במספר רב של ניסויים קליניים ופרויקטים מחקריים, אשר תרמו לקידום הידע הרפואי. למידע נוסף על השירותים והטיפולים שמציע בית החולים הפרחים הדסה עין כרם, בקרו באתר האינטרנט שלהם . חלק מהשירותים שמציע בית החולים כוללים:

  • ניתוח כללי
  • אונקולוגיה
  • אוֹרְתוֹפֵּדִיָה
  • נוירולוגיה
  • מיילדות וגניקולוגיה
  • נוירוכירורגיה
  • ניתוח פלסטי
  • שירותי אבחון
  • שירותי חירום
  • שירותי שיקום
  • שירותי חוץ

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן