דף הבית » מגזין » בוש עם פרחים סגולים ופירות אשכול כתומים

בוש עם פרחים סגולים ופירות אשכול כתומים

בוש עם פרחים סגולים ופירות אשכול כתומים

בוש עם פרחים סגולים ופירות אשכול כתומים

שיח עם פרחים סגולים ופירות אשכול כתומים הוא תוספת יפה וייחודית לכל גינה. השיח הוא בצבע ירוק שופע ומתנשא לגובה של כשני מטרים. העלים בצבע ירוק עמוק עם ברק מבריק, המעניקים לשיח מראה תוסס. הפרחים הם בצבע סגול בהיר ותוסס, ופירות האשכול הם כתום עז, המספקים ניגודיות מושכת את העין.

הופעתו של בוש

השיח עצמו הוא שיח קטן ומעוגל עם חלק עליון עבות. הוא מתנשא לגובה של כשני מטרים, עם עלים ירוקים שופעים למעלה וגבעול ירוק עמוק. הפרחים הסגולים פורחים בראש השיח, ופירות האשכול הכתומים תלויים על הענפים. לפרחים הסגולים חמישה עלי כותרת ומרכז צהוב, בעוד שלפרי האשכול הכתומים יש מרקם מחוספס וגבשושי.

טיפול בבוש

השיח קל לטפל ודורש תשומת לב מינימלית. הוא מעדיף מקום בשמש מלאה, אבל יכול לסבול קצת צל. השקה את השיח פעם בשבוע, ודשן אותו פעמיים או שלוש בשנה. גיזום צריך להיעשות באביב כדי לעודד צמיחה חדשה.

שימושים בבוש

השיח מהווה תוספת אטרקטיבית לכל גינה ויכול לשמש כגבול טבעי או כגדר חיה. הפרחים והפירות מספקים ניגוד צבעוני לצמחים אחרים בגינה. פירות האשכול הכתום אכילים וניתן להשתמש בהם בריבות, ג'לי ופשטידות.

השוואה מהירה

מאפיין שיח
גוֹבַה 2 רגל
צֶבַע ירוק עם פרחים סגולים ופירות אשכול כתומים
לְטַפֵּל שמש מלאה, השקה פעם בשבוע, דשן פעמיים או שלוש בשנה
שימושים גבול טבעי או גדר חיה, פירות אכילים

דעה אישית

אני חושב שהשיח הזה הוא תוספת נהדרת לכל גינה. קל לטפל בו ומוסיף כתם צבע תוסס לכל נוף. אני אוהבת במיוחד את הניגודיות בין הפרחים הסגולים לפירות האשכול הכתומים, שבאמת מבליט את השיח. הפירות גם אכילים, אז זה צמח נהדר אם אתה רוצה להכין ריבות ופשטידות. אני ממליץ בחום על השיח הזה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן