דף הבית » TOP10 » איך לשמור פרחים לאורך זמן: טיפים, טריקים ושאלות נפוצות

איך לשמור פרחים לאורך זמן: טיפים, טריקים ושאלות נפוצות

איך לשמור פרחים לאורך זמן: טיפים, טריקים ושאלות נפוצות

טיפים וטריקים לשמירה על טריות פרחים

פרחים הם תוספת יפה לכל חלל, אבל לעתים קרובות הם לא מחזיקים מעמד זמן רב. קל להיות מתוסכל כשבזבזת זמן וכסף על זר פרחים רק כדי שהוא יבלבל וימות זמן קצר אחרי שאתה מקבל אותו הביתה. למרבה המזל, יש כמה צעדים פשוטים שתוכל לנקוט כדי לשמור על בריאות הפרחים שלך ולעזור להם להחזיק מעמד זמן רב יותר.

בחר את הפרח הנכון

בבחירת פרחים, חפשו זנים שיחזיקו מעמד זמן רב יותר. בעוד שחלק מהפרחים, כמו ציפורנים וחרציות, יכולים להחזיק מעמד עד שבוע או יותר, אחרים, כמו צבעונים וחבצלות, יחזיקו מעמד רק לכמה ימים.

שמור על הפרחים שלך קרירים

פרחים אוהבים להישמר בסביבה קרירה. כאשר אתה מביא אותם הביתה, הנח אותם במקום קריר וחשוך הרחק מאור שמש ישיר ומפתחי חימום או קירור.

החלף את המים לעתים קרובות

חשוב לשמור על המים באגרטל נקיים ורעננים. החליפו את המים כל יום או יומיים והוסיפו כפית סוכר וכמה טיפות אקונומיקה כדי לעזור לשמור על המים נקיים ולספק לפרחים את חומרי ההזנה הדרושים להם.

חותכים את הגבעולים

חיתוך גבעולים של הפרחים יעזור להם לספוג יותר מים ולהישאר לחות זמן רב יותר. השתמשו במספריים חדות או בסכין וחתכו את הגבעולים בזווית של כסנטימטר אחד מעל תחתית האגרטל.

שאלות נפוצות

כמה זמן מחזיקים פרחים?

תוחלת החיים של פרח תלויה בסוג הפרח ובמידת הטיפול בו. חלק מהפרחים, כמו ציפורנים וחרציות, יכולים להחזיק מעמד עד שבוע או יותר, בעוד שפרחים אחרים, כמו צבעונים וחבצלות, יחזיקו מעמד רק לכמה ימים.

מה אני יכול לעשות כדי שהפרחים שלי יחזיקו מעמד זמן רב יותר?

כדי לגרום לפרחים שלך להחזיק מעמד זמן רב יותר, בחר זנים שידוע שהם מחזיקים מעמד זמן רב יותר, שמרו אותם במקום קריר וחשוך הרחק מאור שמש ישיר ומפתחי חימום או קירור, החליפו את המים באגרטל כל יום או יומיים, וקצצו את הגבעולים ב- זווית כסנטימטר אחד מעל תחתית האגרטל.

האם פרחים צריכים מזון?

כן, פרחים צריכים מזון כדי להישאר בריאים. הוספת כפית סוכר וכמה טיפות אקונומיקה למים באגרטל תעזור לספק לפרחים את החומרים המזינים להם הם זקוקים.

האם להסיר את העלים מהגבעולים?

כן, עדיף להסיר את כל העלים שנמצאים מתחת לקו המים באגרטל. זה יעזור לשמור על המים נקיים וללא חיידקים שעלולים לגרום לפרחים לנבול מהר יותר.

סיכום

שמירה על טריות פרחים לאורך זמן לא חייבת להיות אתגר. על ידי ביצוע הטיפים והטריקים המפורטים לעיל, תוכל ליהנות מהפרחים שלך לאורך זמן ולהפיק את המרב מהרכישה שלך. עם קצת מאמץ וקצת ידע בסיסי, אתה יכול לגרום לפרחים שלך להחזיק מעמד זמן רב ככל האפשר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן