דף הבית » להעביר את הזמן » איך לשמור על זר פרחים טרי

איך לשמור על זר פרחים טרי

איך לשמור על זר פרחים טרי

שמירה על טריות פרחים

זר פרחים טרי חתוך הוא תוספת יפה לכל בית או משרד. עם זאת, פרחים לא מחזיקים מעמד לנצח וייתכן שאתה תוהה כיצד לשמור עליהם להיראות נהדר למשך זמן רב ככל האפשר. בין אם זה עתה קיבלת זר או אספת צרור פריחה מהחנות, עקוב אחר הטיפים הפשוטים הבאים כדי לעזור להם לשמור על מראה רענן למשך מספר ימים.

1. התחל עם פרחים טריים

בעת רכישת זר, נסו לבחור אחד עם פריחה שעדיין לא נפתחה, כי זה ייתן לכם יותר זמן ליהנות מהם לפני שהם מתחילים לנבול. אם אתה אוסף זר מוכן מראש, הקפד לבדוק את תאריך התפוגה ולבדוק אם יש סימנים לכך שהפרחים מתחילים לנבול.

2. החלף את המים באופן קבוע

לאחר שהבאת את הפרחים הביתה, חשוב לשמור על טריות המים באגרטל. החליפו את המים כל יומיים-שלושה ותנו לגבעולים חתך רענן. זה יעזור לוודא שהפרחים מקבלים את המים המתוקים שהם צריכים כדי להישאר לחות.

3. הוסף תמיסת מזון פרחים

רוב מוכרי הפרחים יספקו לכם חבילת תמיסת מזון לפרחים שתוכלו להוסיף למים באגרטל. פתרון זה יעזור לשמור על מראה הפרחים שלך במיטבם למשך זמן רב יותר.

4. הרחק את הפרחים מחום

בעת הצגת הפרחים שלך, הקפד להרחיק אותם מאור שמש ישיר ומכל מקור חום. זה יעזור לשמור על מראה ותחושה רעננים למשך זמן רב יותר.

5. חותכים את הגבעולים

אם שמתם לב שהפרחים מתחילים לנבול, נסה לחתוך את הגבעולים בזווית ואז להטביע אותם בקערה עם מים חמימים לכמה דקות. זה יעזור לרענן את הפרחים ולהעניק להם חיים חדשים.

טיפים לשמירה על טריות פרחים:

  • התחל עם פרחים טריים חתוכים
  • החלף את המים באופן קבוע
  • הוסף תמיסת מזון לפרחים
  • הרחיקו את הפרחים מחום
  • חותכים את הגבעולים אם הפרחים מתחילים לנבול

שמירה על מראה פרחים רעננים ותוססים היא דרך מצוינת להוסיף כתם צבע לכל חדר. בעזרת הטיפים הפשוטים הללו תוכלו ליהנות מזר פרחים טריים שנחתכו למשך מספר ימים. למידע נוסף על סוגים שונים של פרחים וכיצד לטפל בהם, בדוק את הסרטון המועיל הזה . לבסוף, חשוב לזכור שפרחים הם חלק יפה ועדין מהטבע. קח את הזמן כדי להעריך את היופי של הפרחים שלך וליהנות מהם כל עוד הם נמשכים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן